Já se byl teď krátce projet v novém Swiftu a připadal mi více sport než jak si pamatuju Sport

Akorát tlumení na nerovnostech nebylo ve stejné lize, ale s 1.0 boosterjet a hmotností hluboko pod tunu asi jel cca stejně rychle. Kontakt s autem přes všechna rozhraní byl takový intimnější

Stejně bych si do něj ale vybral 1.2 Dualjet co jsem zkoušel v ne o moc těžším Balenu. U 1,2 reakce na plyn poladili úplně neskutečně proti předchozím atmosférám a s ubraným metrákem fakt nejede špatně.
A jak převodovka v 1.0 Boosterjetu neobtěžovala, v 1,2 atmo byla nápadně geniálně přesná.
Škoda že nezaložili nový Sport na větší verzi tohohle motoru. S 1,4 Turbo bude jízda v té malé krabičce opravdu děsivá.
Každopádně gratuluju ke Sportu, je to úžasné auto.
Na odezvě plynu určitě už někdo laboroval i mimo Japonsko, když jezdí jako Rental na Ringu.