Suzuki obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Hankook V12 Evo 2 jsem měl na Sportovi na předku když jsem auto koupil (vzadu byly Toyo T1-R) a pocitově to byla normální fajn guma, jen jsem pak prorazil bočnici o díru a tak jsem přešel na větší profil na moje použití. Když jsem pak porovnával Hankooky a Toya, tak Toya byly významně těžší (o 1,6kg). Tomu taky odpovídala bočnice, která byla daleko tužší. Vadil mi ten debilní rozměr v R17 - 195/45, málo gum a drahý. Když R17 tak aspoň 205/45, sice to malinko prodlouží převody, ale má to o pár mm vyšší bočnici a gum je tam na výběr mrtě. Teď dojíždím druhou letní sezónu Matador Hectora 3 a sice to výkonostně není top guma, ale jsem s nima spokojenej (kvalitně zpracovaný s minimem závaží) - koupím zas.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jerry »

Dojmy po prvních pár projížďkách se Sportem po okreskách.

Motor se ochotně točí až k redline. Je to auto 2 tváří - kolem 3000 otáček pohodovka do města i pro drahou polovičku, kolem 5000 otáček docela dravec. Průjezdy zatáčkami super, pouze příčné nerovnosti v zatáčce nemá rád, což je jasné vzhledem k malému rozvoru. Řazení takové umělé, ale přesné, co by za něj dala některá renomovaná auta. Brzdy akorát. Řízení citlivé, ale přeposilované. Takže vcelku splněná radost :)

Černá mu sluší. Když jsem ho navoskoval před zimou, tak se i pár lidiček poohlédne :) Sezení vyšší, ale opěradlo padne jako ulité. Mohutná postava by se ale trápila. Překvapilo mě, že audio hraje docela slušně. Jediné co mě štve je keyless systém. Zbytečně složité, 1x pípnutí jen dveře řidiče, 2x pípnutí všechny dveře. Vždy zapomenu pípnout podruhé a beru za kliku zadních dveří natvrdo. Nj, holt stará konzerva :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od ctrl_j »

swist-bwb.jpg
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 244
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od denis »

Ctrl: V tej žltej farbe je až moc vyzývavý, ale inak zatiaľ najkrajší Swift :)
Je Tvoj?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Mě se teda nelíbí, ale bral bych ho hned :) . Ta hmotnost a koně - to je prostě správně. Jen bych nechal někde dodělat opravdu vypínací ESP a k tomu krouťáku by to chtělo LSD. Pak už by to bylo naprosto snový daily i v dnešní zvláštní době.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od ctrl_j »

„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Jsem musel cca. před 2 měsíci dávat nové přední kotouče na Sporta a volba padla na ZIMMERMANN COAT Z a k tomu jsem zkusil dát desky MEYLE-PD Quality. Strašně, ale strašně moc to nebrzdilo. Nevydržel jsem to a teď jsem zkusil další desky HELLA PAGID 8DB. Ku.va to auto najednou brzdí, přitom rozdíl v ceně asi 150Kč :x . Meyle jsou skoro jak nový zpátky v krabici a půjdou asi do popelnice. BTW: Zimmermany vypadají, že jsou z nějaký kvalitní litiny, ještě ani stopa po rzi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16305
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, neska jaxem byl šibeskydit, taxem chvilku pozoroval Suzuki Vitara (*), jaxe hrabala 10-20cm hlubokým sněhem nahoru proti (ne moc prudkému) kopci (po cestě s hlubokým sněhem, ne v terénu). Nevím, jaké tam měl gumy, ale kličkovalo to proti kopci jak zajíc a zahrabávalo se to i v mírném kopci - je to takovej "sráč" 4-kolka nebo to byl řidič "na baterky"?

(*) tahle generace Vitary to byla

Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3959
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od HondaMan »

Sráč to není...
2.9T RWD
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Bodejt, tj. generace kam se jeste daval V6 trilitr
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět