Suzuki obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od pavproch »

I dyž to švagrová má už rok nebo dýl, taxem v tym ešče ani neseděl ani s tím nejel ani nebyl vezen.... takže jak to jede nevím...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1867
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od Zajda »

Jak jede nízkoobjemová přidušená atmosféra okovaná dlouhýma kvaltama si umí představit asi každý :-) Ve Swiftu Sport se 100kW naladěním to teda celkem šlo.
《》
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od d1.8t »

Předčilo to všechna očekávání. O ničem v jakýchkoli otáčkách.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od d1.8t »

Ale jinak mám Suzuki rád, měl jsem Swift GTI 1. i 2. generace.
RWD
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1867
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od Zajda »

Zase ty motory jsou podle všeho nezdolné. I běžný Swift 1,3 68kW letí a krásně se vytáčí, ale jen když mu do toho zrovna nehází vidle roztahané převody. Mezi 1°,2° a 3° je to neštěstí. V Alpách jsem si skvěle procvičil meziplyny do jedničky, jinak bych místy regulérně nevyjel :-)
《》
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Má tu někdo ze swifťáků zkušenosti se zástavbou LSD do Sporta? Jako toho výkonu tam není mnoho, ale když si představím kolikrát mě se protáčí vnitřní kolo na Ignácovi, tak by to v kombinaci s rozumně širokou a lepivou gumou (max 195), mohl být krásně řidičský ďáblík. A k tomu ještě třeba malý odklony na předku...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od driver »

Swift je fajn vozítko ale jen do práce po bundeskách.
Jak jezdíš na dálnici, buď musíš pomalu a pak kličkuješ jak zajíc a když poletíš v levém tak hluk, žere, děs.

Známá měla nového swifta a byla spokojená, protože nic lepšího neznala.
Teď jezdí v 12let staré A3 Coupé 2.0TDI 103kW a je to né o třídu ale o dvě lepší kára.

Než nového Sviště, a je to skutečně slušné auto, né že né, tak lepší je něco podobného.
To by bavilo i mě :D
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Jasny, deset let stara nafta bez DPF v kabriu. Potecha pro sluch i cich.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1867
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od Zajda »

Diesel a cabrio je masochismus jak zvukový tak čichový:) Každý hledá zábavu jinde, Swift není auto na dálnici, a právě proto je lehký a ideální na zakroucené silnice, hlavně novější Sport 1,6 100 kW. To je pro mě totálně sladěné a vychytané auto, jen remap by si zasloužilo Díky váze a předimenzovaným brzdám je k neutahání. Můžeš celý den jezdit brzda plyn a nestane se nic. Na sjezdu kde mi v A3 TDI hoří brzdy se u Sportu tak možná zahřály na provozní teplotu, po zastavení o pár minut dál se šlo dotknout kotouče. V A3 je tou dobou ještě horký celý disk. Swift Sport si ten přídomek fakt zaslouží. Jinak komplet nabídku performance věcí mají zde http://www.rsrs.jp/en/ ale osobní zkušenost nemám, kdysi mi jen reagovali mailem na dotaz.
《》
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Tak v o třídu horším autě mám docela odjeto (Ignis Sport :) ) a vlastně jediný co mi nevyhovuje (krom toho, že jde pomalu do let), tak jsou právě krátký kvalty kdy to na dálnici celkem řve a žere. Ale to by poface swišť mel mít pořešený. Ten 6kvalt má šestku do 250kmh :) a ve 130 točí 3,5tis. Jediný nad čím dumám je, jestli mi těch cca 100tis navíc oproti předface verzi stojí za tu dlouhou šestku... Ale možnost lsd v takhle lehkým fwd je prostě skvělá, stačí tu špéru nezabít širokýma pneu (aspoň pro mě je to velký argument proč zrovna sss).

Ad. A3: si pořád říkám, že až budu opravdu dospělý, tak pohodlný auto si snad budu moct koupit vždycky (ale TDI v kabriu to asi určitě nebude :D ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět