Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od Smrťák »

http://www.autoforum.cz/technika/mazda2 ... redstaven/ Tento článek poměrně zapadl a myslím neprávem. Jak je to s tím vysokým kompresním poměrem a běžným benzínem? Jak si s tím poradí? Zajímá mě to vzhledem k možnému použití Etanolu. Při kompresním poměru 14:1 by tento motor na E 85 získal hodně plusů. Tam by se potom účinnost velmi zvýšila.I výkon. E 85 má cca. OČ104 Vím ,že je to v článku poměrně vysvětleno,ale chtělo by to vysvětlit víc polopaticky.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od mmira »

no je otazka, jak to s tim kompresnim pomerem je. realne to asi pobezi pri nizsi kompresi a jen to bude pouzivat zvysene doby expanse (Milleruv cyklus). pokud vim, tak mazda si s timto hraje uz dlouho, nejaka 626 uz to snad mela drive.

taky jsem docela zvedavy na kulturu chodu toho motoru, mam obavu, ze to bude hodne tvrde.

o E85 se v souvislosti se Skyactiv nikde nepsalo, nemmyslim, ze to japoncici brali moc v uhahu. oni totiz neblbnou se spalovanim obili, v prenesenem slova smyslu, v motorech.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od Smrťák »

Potom ovšem s kompresním poměrem 14:1 lžou
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od d1.8t »

Tak to jsem zvědavej jak to u tý Mazdy vymysleli s tím atmo plněním. Xedos 9 2,3 Miller cycle měl kvůli prodloužení doby otevření sacích ventilů a zabránění úniku směsi z válce při začátku stlačování kompresor. Takže těch nejasností je tam víc.
RWD
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od Smrťák »

Zajímá mě to z osobního hlediska. Kdyby vyřešili spalování při kompresním poměru 14:1 tak na E 85 by motor dostal křídla. + konverzní sada
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od mmira »

d1,8t: xedos urcite nemel prime vstrikovani, takze tu smes tam bylo potreba udrzet, tady prime vstrikovani je. imho to bude tak, ze pri zacatku zdvihu zustanou otevrene vyfukove ventily, tim se zvysi proplach a ochlazovani spalovaci komory. a az se uzavrou, tak tam v klidu prdnou benzin.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Mazda2 SkyActiv-G 1,3

Příspěvek od Smrťák »

až koupím Mazdu hned ji dám chlastu :D :D :D
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Odpovědět