Mazda Xedos 9-dotaz LPG

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
spada
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 12 kvě 19:59

Mazda Xedos 9-dotaz LPG

Příspěvek od spada »

Dobry vecer.
Poridil sem si Mazdu Xedos 9 2.5 V6 24V na LPG. A Zajimalo by me zda kdyz mam preplo na LPG a jedu na decelaraci (napr. na 5z kopce, bez plynu) tak jestli to je jako kdyz mam preplo na bezin= nulova spotreba. Palubni pocitac mi neukazuje spotrebu kdyz jedu na plyn. Děkuji za odpovědi
Miňo
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pát 25 úno 18:59

Re: Mazda Xedos 9-dotaz LPG

Příspěvek od Miňo »

Nejsem žádný odborník, ale podle mě se nulové spotřeby dá dosáhnout pouze při vypnutém motoru ;)
Nissan Almera GTi
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Mazda Xedos 9-dotaz LPG

Příspěvek od KoPP »

miňo to, že nejseš odborník je patrné... když jedeš skopečka a auto je vybaveno vstřikováním, tak v situaci, kdy brzdíš motorem, se do motoru pouští jen vzduch... jakmile klesnou otáčky pod určitou mez, tak se začně vstřikovat benzín, aby motor nezdechnul.

u toho LPG bude asi hodně záležet na systému. U vstřikování LPG nevidím důvod, proč by se tam mělo v takovéto situaci vstřikovat.
Slow and serious
Uživatelský avatar
JardaB
Řidič začátečník
Příspěvky: 110
Registrován: stř 16 úno 16:48

Re: Mazda Xedos 9-dotaz LPG

Příspěvek od JardaB »

Tak bude zalezet na systemu, pokud je to sekvencni vstrikovani, bude to stejne jak u benzinu, pokud smesovac v sani, bude to asi neco zrat furt.
A neni uplne pravda u vsech aut, ze se vstrikovani vypina pri jizde z kopce, ekoterror vyzaduje obeti - u novejsich motoru se vstrikuje stale, aby nevychladly katalyzatory...
Miňo
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pát 25 úno 18:59

Re: Mazda Xedos 9-dotaz LPG

Příspěvek od Miňo »

Tak se omlouvám za OT, ale díky za vysvětlení principu :x
Nissan Almera GTi
spada
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 12 kvě 19:59

Re: Mazda Xedos 9-dotaz LPG