Suzuki Kizashi

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Suzuki Kizashi

Příspěvek od Reese »

Zaujal mě dnešní test Kizashi (http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... atraktivni). Zatím jsem ho ignoroval, ale vypadá to na dobře udělané auto. Jen mě odrazuje CVT a 4x4, teda spíš CVT nutně k 4x4. Koukám po cz webech a všude jen test téhle verze. Měli jste někdo možnost zkusit předokolku s manuálem? Zdá se, že o dost víc jede, když CVT nenechá ani vytočit motor k maximálnímu výkonu (to je taky nápad).
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

ja byl na ofiko prezentacce kizasi, uz sem ho mel i nekolikrat na puceni v ruznych verzich (myslno obe dve verze) samozrejme ze se testuje ta top, je vice zajimava. Jinak predokolka je zajimava hlavne tim manualem, ja si na to CVT jeste nezvykl, je to proste tak jine ze s tim je treba jezdit dlouho, nez to cloveku prijde normalni. S manualem je to auto o neco zabavnejsi, lepe se mi s nim jezdilo po strance komfortu, ale jak rikam, je to o tom zvyku. Dynamicky sem rozdil nepoznal, proti hodinkam ta predokolka asi bude rychlejsi, ale pocitove diky systemu CVT se zda rychlejsi CVT verze.

4kolka funguje jako jine proaktivni systemy, ani hur a ani lip. Proste ala haldex, xdrive apod. Ona moznost vypnuti zadniho pripojeni ma vliv jen na to, ze se nepripoji, ztraty zustavaji, takze odpojenim se spotreba nesnizi.
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od Vana »

goes píše:... moznost vypnuti zadniho pripojeni ma vliv jen na to, ze se nepripoji, ztraty zustavaji, takze odpojenim se spotreba nesnizi.
vidím to úplně stejně
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od mmira »

zkusenosti z testu to potvrzuji. zmenu ve spotrebe jsem nezaznamenal, ale zase az tak moc jsem to nezkoumal.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

ono neni duvod, aby klesla spotreba, kdyz se diferak stejne furt toci a dela odpor apod. tudiz to spinani spojky je uz tak maly rozdil, ze nejake 2 deci se poznat nedaji.
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od DoubleSix »

goes : a jak na tebe to auto působilo. Myslíš, že má šanci se prosadit ve střední třídě? Je něčím zajímavé, překonává někde konkurenci? V čem je na druhou stranu slabé?
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

nema sanci se prosadit z nekolika naprosto zrejmych duvodu:

- chybi dizl
- chybi kombi
- chybi tomu jmeno

prodeje budou dle meho jednotky kusu par fandu a autosalonu.
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od DoubleSix »

A pocit z vozu?
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

za mne rikam dobry, mi se to auto libilo od prestaveni a fakt parada a nemel bych problem s nim zit. trochu sem neumel prijit na chut tomu CVT ale to je asi zvyk. je skoda, kdyz maji full time, ze tam dali to nove iawd, asi ukazuji,k ze i vitara pujde tim smerem.
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od DoubleSix »

Mě se to z venku docela líbilo, ze vnitř už méně. Nejel jsem s tím, proto se ptám.
Chápu, že se to asi v Evropě nechytne, tady sedany moc nefrčí, musíš nabídnout kombi s TDI, jinak nemáš šanci.
Vidím výhodu v tom, že to je střední třída s 4x4. Jen jsem nepochopil myšlení Suzuki, že k tomu dávají pouze automat, proč není možnost volby převodovky. :-?
Odpovědět