Suzuki Kizashi

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

jednoduchost vyroby, na to suzuki sazi a s ohledem na to, jak funguje system delani vybav a kombinaci u suzuki, tak holt jinak to nebude nikdy.
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od DoubleSix »

Ono u všech japonců to je podobné. :( Je to škoda. Ikdyž pro ně asi Evropa není stěžejním trhem, oni se hodně nyní angažují v Indii.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od pjanda »

Kdyby nekoho neuspokojovala 2,4 atmo, v New Yorku by se mela objevit verze Turbo

http://www.autoforum.cz/bleskovky/suzuk ... -new-yorku

Zatim se ale mluvi i o tom, ze by to nemusel byt primo model, ale jen dodatecna uprava provadena v oficialnich servisech. Na jednu stranu dobre pro soucasne majitele, na druhou je otazka, jak by to vubec fungovalo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od beaumont »

Tak v kombinaci turbo + AWD + manuál by to mohlo být hodně zajímavé, pokud by udrželi rozumnou cenu. Snad proboha nezkombinují turbo s CVT @-)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

v ramci toho, ze awd je jen s cvt, tak ma ta rovnice jasne reseni ;)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od beaumont »

goes: A proč myslíš, že by to tak muselo být i u turba? Že by to jejich 4x4 nešlo kombinovat s maniálem? Nebo že Suzuki nemá vhodný manuál?
Já bych naopak řekl, že pro CVT může být problém přenášet větší výkon turbomotoru - pokud si pamatuju, tak i Audi používá Multitronic jen do určitého výkonu...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

problem prevodovky/spojky neni vykon, ale moment. V ramci toho u jakych aut se CVT pouziva, tak bych z toho momentu u Suzuki nemel problem. Ja spise narazel na to, jak stavi koncepcne suzuki kizasi dnes. Tezko rici, jak to bude a co to bude. Treba to tak zacnou delat.

Jinak osobne mam za to, ze ten vykon je na puvodni auto prilis velky a znici jeho jinak prijemny charakter. Zaroven mam obavu, ze pokud by slo jen o tovarni kit, ktry domontuji v servisu, coz si umim predstavit v ramci JP nebo jeste trochu US, ale v EU toto tezko, tak tomu autu by naprosto nesekundovaly minimalne brzdy.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od beaumont »

Taky bych moc nevěřil kitu na domontování do stávajícího auta. Zrovna servisy Suzuki jsou u nás i v okolních zemích často spíš malé a orientované na práci na nekomplikovaných autech.

Turbo + CVT: No uvidíme...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od goes »

ono je otazkou, zda z toho vubec bude produkcni verze
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Kizashi

Příspěvek od pjanda »

Problemem pro CVT jsou spise otacky nez moment, proto jsou take u soucasneho Kizashi 2,4 omezeny, cimz je sekundarne omezen maximalni vykon. Turboverzi by patrne slo vmestnat do limitu vsech soucasnych moznosti prenosu vykonu, takze tezko soudit. S ohledem na hlavni odbytiste (US), tamni moznosti prace s cenou a predstavy potencialnich zakazniku spoertovni verze bych sazel na predokolku a manual, ale uvidime.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět