Mazda Sky Active - kackovo stěžovací vlákno

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » pon 22 čer 11:06

jak se pan Kiriakovsky, ředitel importu Mazda CZ + SK o všechny postaral i o ty které problém zastihl po záruce? Lhal že autům nic není, je to normalni i stav.

https://garaz.autorevue.cz/download/fil ... &mode=view
Naposledy upravil kacko dne pon 22 čer 15:01, celkově upraveno 1
kacko
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod rhinos » pon 22 čer 11:32

Lůďo to je naposto nomální :D

Koukni na tohle třeba to tvůj problém vyřeší =))

Mazda 3 2.0i splašená motokára :-)
rhinos
Pan Řidič
 
Příspěvky: 494
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod jerry » pon 22 čer 11:34

Nemá to cenu. Jsou dvě roviny situace. Jedna, že zřejmě Mazda fakt má máslo na hlavě. Druhá, že dotyčnému z toho šíblo a není mu pomoci. Škoda, myslím, že jsme se fakt snažili.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2124
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » úte 23 čer 06:45

Konspirační teorie dle trollu.

Pane řediteli Kiriakovský co kdyby jste se přestal schovávat za různé Nicky a profily a postavil se k tomu čelem.
Takto se nechová ředitel importu Mazdy pro CZ + SK.
Plivat na zákazníky nebo jim dokonce vyhrožovat.
Nepsal jste náhodou vy jako dottore?
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozhodně udělá lépe ten, kdo zvolí benzinovou verzi.

Více na: https://www.mazdaclub.cz/forum-tema/die ... 528?kols=9
kacko
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod HondaMan » úte 23 čer 09:09

Tltr
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2971
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » úte 23 čer 09:43

HondaMan píše:Tltr

OK.
Problém s ředěním oleje, důsledek pilin v oleji, výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“.

To je ale naprostý technicky nesmysl. Olej ztrácí viskozitu a v důsledku toho vůbec nemaže. Co se potvrdilo i životnosti těchto motoru něco kolem cca 100 tkm.
kacko
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod řidičBOB » úte 23 čer 17:57

100t km je super! Co by za to dali někteří majitelé benzínových V8 motorů u BMW a jiní :))
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22298
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Snowman000 » úte 23 čer 19:53

řidičBOB píše:100t km je super! Co by za to dali někteří majitelé benzínových V8 motorů u BMW a jiní :))


Alebo majitelia novodobych boxerov od Subaru...tam sa s kazdou vymenou oleja meni rovno motor :ymhug:

A viem o jednej Q7 ktora to vzdala po 5000km \m/
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4545
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod M.Z. » úte 23 čer 20:08

Nové Subaru mají problémy s motory?
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3728
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » stř 24 čer 06:28

dottore Odpovědět ... 2020-05-12 02:55:54 froger: A nevadí Ti, že píšeš do tématu o dieselu?

Více na: https://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2 ... 816?kols=2
kacko
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14 říj 09:10

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků