Stránka 3 z 47

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: sob 10 led 13:02
od Arnie J
řidičBOB píše:ale 8º je něco jiného než 6º :ymalien:

tohle je nějaký vychytaný šestikvalt (co se týče efektivity), mělo by to být cca jak 8ZF akorát s šesti kvalty :)

pavproch: z vlastních zkušeností mohu říct, že 4x4 je v autě poněkud navíc... tedy aspoň v BMW ;-)

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: sob 10 led 13:16
od x2005
8mi stupňový převodovky dobře poskládaný pomůžou na dálnicích. Ve městě to bude furt HDM měnič. A když to bude špatně poskládaný nebo k tomu bude slabý motor, tak to bude akorát furt řadit.

Ohledně Mazdy 6: já bych si dovedl představit pro mě třeba 2.5i AT nebo po pohrůžkou střelnou zbraní i 2.2d AT. Ale odmítám povinný 19" kola na spotřební auto se kterým jezdím převážně po Praze a především odmítám všudypřítomné asistenty úplně všeho včetně asistenta utření zadku, kterej když usoudí, že je čas, tam mi podle jeho vůle zadek utře/neutře, kdy bude chtít asistent a né já.

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: sob 10 led 15:12
od pavproch
@Arnie: bavíme-li se o daily-driver, nesouhlasím.... pro osoby mé krevní skupiny (bydlím v horách, příjezd domů mám kus 12%+, sem zimní potfor a furt scu lyžovať) je 4hrab (skoro) nutností....

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: sob 10 led 21:23
od řidičBOB
ale xDrive většinou ty možnosti auta slušně degraduje. Já byl vcelku zklamaný z 335i 8AT xDrive nebo 428i 8AT Xdrive. Ta auta vůbec nebyla hravá, jako bez xDrivu. Pro mé účely potřebuji také něco 4x4 a kdybych si měl dobrovolně vybrat, tak xDrive v BMW určitě nee :-(

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: ned 11 led 07:41
od pavproch
Bobe, dovolím si nesouhlasit - tohle sem tu kdysi napsal a furt si za tím stojím...

pavproch píše:hele, já sem přesedal ze svýho 200kW N53 v touringu a xD do 330i N52 e90 Pavla Jandy a naopak a měl sem pocit, že těch 10kW a fčílnevímkolik Nm navíc akorát tak smazalo rozdíl v hmotnosti a xD, takže na mně obě auta působila stejně rychle a ochotně...

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: ned 11 led 09:24
od Vana
Arnie J píše: z vlastních zkušeností mohu říct, že 4x4 je v autě poněkud navíc... tedy aspoň v BMW ;-)

Já zase z vlastních zkušeností mohu říct, že s 4x4 se v zimě báječně předjíždějí ti, co si myslí že je ten systém v autě poněkud navíc. A to včetně BMW
Určitě se najdou i výjimky, ale já jsem za třináct zim se čtyřkolkou nenašel ještě ani jednu

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: ned 11 led 09:45
od Brus
Já 4x4 tak nějak dokážu pochopit třeba u pp, nedojet k baráku by mě nasralo i jen jednou za zimu. ale třeba já bydlím ve "městě", nelyžuju, takže 4x4 by mi bylo tak maximálně k rychlejším rozjezdům z křižovatky za mokra a za sněhu (kterého moc není) a bez toho se obejdu.

Vana kolik toho najezdíš na souvislé sněhové vrstvě? (i když jestli jezdíš u vás jen kolem komína tak možná i něco jo :-) )

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: ned 11 led 09:53
od Vana
Brus: s tím globálním oteplováním jde sníh do kytek, pamatuju zimu kdy jsme měli sníh na cestách pět měsíců v kuse, to byla paráda !
Ale komplet zasněženou cestu jsem měl naposled před týdnem od Olomouce až domů a páč jsem jel s dvoukolkou tak jsem si hned vzpomněl jaký je to rozdíl. Sice jsem i tak všechny předjel ale nebylo to úplně ono. :)

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: ned 11 led 12:59
od pavproch
@vana: souhlas
@brus: dík za podporu

Re: Mazda a její technologie Sky Active

PříspěvekNapsal: ned 11 led 13:19
od pavproch
jj, neska zase potvrzení, že 4x4 + velká kola, krátké převisy a větší světlá výška = pindica = :x :x :x

prostě sem dojel pod kopec, rozjel to proti hromadě sněhu (bo jinde nebylo místo), píchnul to tam... po 3 hodinách sem přišel k autu, hodil lyže dovnitř, nastartoval, zašaltroval R a prostě se rozjel, vyhrabal se z tý hromady a jel dom..... tak to mabyť...