Mazda a její technologie Sky Active

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod kacko » čtv 13 úno 10:57

Mazda a jejich nekalé obchodní praktiky.
https://www.poradte.cz/auto-moto/34467- ... ktiky.html
kacko
Autoškolák
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob 14 říj 09:10

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod jerry » čtv 13 úno 12:19

Proč pořád psát po všech nádražích? Pokud jsou pevné důkazy, tak podat žalobu a basta.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod mattonecz » čtv 13 úno 12:42

to je klaun bozicku
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 1859
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod řidičBOB » čtv 13 úno 13:43

Protože pomluva má lepší efekt, než soudy ;-)
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21853
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Shr3k » čtv 13 úno 13:46

řidičBOB píše:než soudy ;-)

Ale zase když to máš na stará kolena jako hobby https://www.pravnicke-vypocty.com/psj/l ... ns&start=0 :D

https://iudictum.cz/289847/ii-us-3978-19
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T
2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
 
Příspěvky: 640
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Lachende Bestien » čtv 13 úno 14:45

Tak aspoň se státní zaměstnanci nenudí a můžou produkovat stohy popsaných papírů.
Nakolik je tato činnost smysluplná a užitečná už si posoudí každý sám.
Můžeme pak jen cítit soucit se zabitými stromy na výrobu papíru a s devastovanou krajinou v souvislosti s těžbou uhlí na výrobu elektřiny na provoz techniky s jejíž pomocí státní zaměstnanci tyto hromady dokumentů produkují.

Určitě nemá smysl obhajovat jednání zaměstnanců prodeje nekvalitními a nespolehlivými sazomety vybavených toxických plechovek zn. Mazda, na druhou stranu je dost dobře možné, že si pan poškozený vysnil bájnou říši idejí, ve které si koupí novou navoněnou dízlovou mazdičku, s níž bude jen bezstarostně jezdit za 5 litrů na 100 km bez ohledu na charakteristiky dieselových motorů, respektive jejich slabé stránky jako nevhodnost krátkých jízd, kdy se motor ani nezahřeje na provozní teplotu atd., a když se pak tato poněkud nereálná očekávání nesplnila, začal ze sebe dělat největšího chudáčka na světě, jemuž všichni ubližují a podvádějí ho, zatímco on je vzorem všech ctností.
Sebelítost nikomu nesluší a z dlouhodobého hlediska člověka dost oslabuje.

Pak tady máme čistě materiální či ekonomický rozměr - státní zaměstnanci jsou placeni z vybraného výpalného - tzv. daní. Kdybychom si porovnali, kolik na jejich nemalé platy/útulné kanclíky a jejich vybavení/energie/služební auta atd. přispívá zdejší zastoupení Mazdy a kolik 1 z jejich bývalých zákazníků, mohli bychom si udělat celkem jasnou představu, čí zájmy budou tito lidé hájit.
Neboli jak se říká "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej."

Závěrem jen dodám, že si lidé z Mazdy negativní reklamu za své nečestné jednání jistě zasluhují, ovšem pan poškozený tímto neustálým tapetováním na internetu nejenže nic užitečného nezíská, naopak tím ztrácí vlastní energii vloženou do této formy pomsty za pociťovanou materiální újmu.
Každý dělá, jak umí. Zaměstnanci Mazdy musí lhát o kvalitě prodávaných aut, aby si udrželi svá pracovní místa. Státní zaměstnanci hájí zájmy těch, kteří jim více přispívají na jejich relativně velmi pohodlné a zajištěné živobytí. Pan poškozený by udělal nejlépe, kdyby se z celého procesu poučil a nezapomněl na podlé jednání některých lidí, ale zároveň jim i odpustil, protože oni to prostě lépe neuměli. Nikdo nemá zájem lhát, podvádět, krást či jinak škodit druhým. Když to ale jinak neumí, tak to dělá.
Poukazovat na nekalé praktiky a vést soudní jednání vyžaduje mj. i dost odvahy a tyto informace mohou být užitečné druhým při koupi nového auta. Když už ale stále tytéž informace čtete po xy-té, začíná to být mírně obtěžující.

Teď už "jen" zbývá najít odvahu ostatním odpouštět jejich nedokonalost, připustit si svůj podíl viny na celé kauze a vzít si z toho poučení (jezdím-li většinou krátké trasy, smradlavý sazomet nebrat a obecně být při koupi auta nebo prakticky čehokoli relativně nákladného a složitého velmi obezřetný, neboť "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají).
Kéž bychom se naučili odpouštět ostatním se stejnou vytrvalostí, s jakou v mysli živíme sebelítostivé myšlenky na pomstu. (%)
Naposledy upravil Lachende Bestien dne čtv 13 úno 19:01, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Mistr volantu
 
Příspěvky: 886
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod jerry » čtv 13 úno 17:19

Všechno souvisí se vším.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Lachende Bestien » čtv 13 úno 18:55

Já si samozřejmě uvědomuju, že od klávesnice se teoretizuje ze všeho nejlépe, ovšem v praxi bych se s největší pravděpodobností na místě poškozeného zákazníka, který pořídil za mnoho set tisíc navoněný exkrement - motorově nespolehlivý smradlavý šmejd, kde se nafta vesele ředí s olejem v poměrech nevídaných, a prodejci a autorizované servisy se vám smějou do ksichtu a stále tvrdí, že je vše v naprostém pořádku, choval velmi podobně.
Nakonec jim tyto praktiky ještě "posvětí" rozhodnutí soudních úředníků.
Mě by třeba celkem dost zarazila ta dvouletá záruční doba - naposledy jsem měl zkušenost např. s Mitsubishi, kde poskytovali snad devíti/desetiletou. Už to působí dost podezřele a lze se domnívat, že zaměstnanci Mazdy měli eminentní zájem se co nejrychleji zbavit zodpovědnosti za konstrukční vady výrobku.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Mistr volantu
 
Příspěvky: 886
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Shr3k » pát 14 úno 10:00

Musím to vysvětlovat pořád. Každý motor s DPF a s vypalováním pomocí zvýšení teploty spalin přes přívstřik nafty ředí olej. Ale ten olej je více ředěný provozem zastudena, když se rozprášená nafta zkondenzuje na stěnách válce a setře se do olejové náplně. Stejným způsobem se olej ředí i benzínem u přímovstřiků. Tam se sice snadněji pak z náplně odpařuje, ale princip je stejný.

Problém je ten, že tady pán provozoval předtím spokojeně reznoucí mazdí sazomet s motorem RF - modrou 6 GG. Žádný DPF, emise EURO III a to ještě stěží (ve finále se do těchto předFL mazd 6 musel nahrávat software, který kompenzoval kouřivost ojetých motorů).

Pak rovnou skočil (slevička tam byla, dovedu si představit jak zářily oči, jak Monty když uviděl sýr) do nejnovějšího výtvoru, který nejenže má DPF (a to už docela vychytaný, protože kdyby býval koupil motor RF s DPF, tedy GG facelift, to by si teprve užil, na olej třídy C1 :D ...), ale dusíky reguluje pěkně přes kompresi a přes šílené množství EGR, protože si tenkrát nějaký génius v Hirošimě řekl: my nebudeme podvádět jako VW, na AdBlue jsme se spálili u CX-7, my to uděláme tak, že AdBlue nebude potřeba a uděláme z toho vítězství japonské techniky. Kvůli tomu pak nasadili prima vyfikundace s dvojitým profilem 4 výfukových vaček a jiné radosti.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T
2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
 
Příspěvky: 640
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Mazda a její technologie Sky Active

Příspěvekod Lachende Bestien » pát 14 úno 12:26

Zajímavé insider info, díky za poučení. Osobně jsem byl vždy odpůrcem smradometů, takže mě detaily těchto toxických technologií tolik nezajímají, nicméně v souvislosti s tímto případem jsou jistě velmi důležité. (Btw. mé nejnovější auto bylo z 98.(vše benzíny), takže jsem nebyl těmito zhovadilými technologiemi přímovstřikových motorů vůbec zasažen.)
Pán se prostě nejspíš zachoval jako tradiční českomoravský pozérský kolenovrt, který si pořídí poměrně drahé auto, z motorové nabídky však zvolí sazomet, aby si pak mohl při každém tankování a zjištování průměrné spotřeby pohladit ego, jak málo nafty spotřebuje na provoz. Ovšem bruselní limity a modernější technologie mu jeho idylku značně narušily. :ympeace:
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Mistr volantu
 
Příspěvky: 886
Registrován: sob 18 čer 15:13

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků