Kazda kosa jednou narazi na kamen Ale zatim si to nedovedu ani predstavit. Uz se o to pokouselo i nekolik motorkaru v momente, kdy Styk nemel zdaleka nejlepsi nacini a stejne to nevyslo
Neplanuje Dstyk podobnym sposobom otestovat aj obycajnejsi povoz? Zaujimalo by ma aky rychlostny a spotrebovy rozdiel by tam nastal povedzme pri Octe II 1,8 TSI? Iked rozumiem, ze sa mu nebude chciet stracat cas s niecim takym Mozno Dstyk nefunguje pri mensom vykone ako 300koni
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Ještě by mne zajímalo, jak se ten Hyundai zachová za jednou z těch mnoha nepřehledných zatáček, když tam pojede klaďák a v protisměru John Deer s hnojem. Třeba výsledná délka vozu a tak.
Zrovna tu resime clanek okolo budoucnosti Genesisu a V8 je podle me blbost, to se tam jen s faceliftem nemuze dostat. A i kdyby se nahodou dostal, tak v Evrope je to mission impossible, to by to aut zdrazilo na dvojnasobek jen kvuli emism CO2
Jistě, přeci po projetí vozu s V8 se díky CO2 udusí 11 z 10 ekologických aktivistů. Doufám, že se Uhnije co nejdříve rozpadne, aby bylo těmto socialistickým nesmyslům konec.
Eurolopata - náš vzor! .::. d1.8t: Lopata je magor, jen se nemůžu rozhodnout jestli v dobrém či špatném smyslu toho slova.