Jo, tak přesně na tohle se těším taky S tím svorem si podle mě užiju hodně.
btw koukám na inzeráty a moc MX5 nemá klimu, nechybí vám? Je mi jasný, že na spoustu situací není potřeba, stáhne se střecha. Ale někde už jsem viděl názor, že když je 30°a víc, tak je příjemnější zavřít střechu a mít klimu, že je s otevřenou střechou až moc vedro.
Nevím jak to mají ostatní, ale já mám nejradši když slunce moc nesvítí, stačí mi když neprší a nízká teplota nevadí na tu se oblíknu a pustím topení (třeba dneska odpo, ideální projížďka - pod mrakem, sucho a 5°C). Naopak když je pařák tak moc nejezdím, to se v tom nedá vydržet ani když zapnu klimu, bo mi stejně vadí slunce. Pokud bych si ale mohl vybrat, tak pro sichr bych radši vzal s klimou.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
charger píše:Osobně neznám nic méně příjemného, než v létě stvrdnout v koloně v autě bez střechy a klimy. To je na zdechnutí.
Jo, kolona je asi největší problém. Já jezdil i v těch největších vedrech se staženou střechou, ale bez debat jsou nejlepší podvečerní a brzké ranní vyjížďky.
Každopádně bych bral s klimou.
Ale nepochopím, proč Mazda nikdy nenabízela větrané sedačky, ty tomu sakra chybí, triko můžeš ždímat.
No najst MX-5 s klimou je fakt nadludska uloha a ked uz sa najde tak je o slusne prachy drahsia...ja to nakoniec vzdal a kupil bez klimy a celkom som to prezil aj v tejto nasej panelakovej BA. Myslim ze latkove sedacky v tomto dost pomahaju...ale urcite to chce capku na plesku a okulare
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Mazda MX-5 s přeplňovaným motorem od BBR zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,0 s a její maximální rychlost je pro jistotu elektronicky omezena na 250 km/h.
Tohle musí být masakr, jen bych se už bál o motor i převodovku. Mě se víc líbí ten jejich atmo kit BBR Super 200, výkon na tunu furt hodně slušný, jen odpadnou problémy (kterých u foukaných mx-5 co tak koukám po webu je požehnaně).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Ono ND Miata je i v sérii rychlejší než NC, díky váze při stejném výkonu 160koní.
Za chvíli bude doma, jsem zvědav jak dlouho vydrží než budu chtít BBR 200
Turbo a podobné "kraviny" neee... už tak ty převodovky u ND nestojí za moc s výdrží...