Moc dlhé video na to, aby som si to celé pozrel bez znalosti nemčiny

inak mild hybrid priniesol popri vyššej hmotnosti a nižšom výkonu aj nezanedbateľne vyššiu cenu 18,6k € vs 22k €
Btw. Swifta mám už vyše 2 roky, pred cca polrokom úprava RJ v profituningu. Prinieslo to o čosi lepšie reakcie v hlavne v nižších otáčkach, (141,5k @7060rpm/167,5Nm @4750rpm vs 133k @6950/159Nm @ 4700rpm v sérii) + posunutý obmedzovač na cca 7350rpm.
Avšak s padaním otáčok (rev hang) mám stále problém.. Pri jazde z kopca to po ubratí plynu stále ukazuje aktuálnu spotrebu okolo 4l a pomaly to klesá k nule (niekoľko sekúnd). Napríklad pri snahe udržať rýchlosť v dedine podradím do 3ky, auto nespomaľuje, medziplyn, 2ka, stále drží rýchlosť

Ako to máte vy?