kiwis píše:Pallas píše:Jinak nevim, jak na Slovensku, ale v CR pro me autorizovany servis pro RX-8 neznamena vubec nic, pokud neumej udelat rebuild motoru. A co vim, tak v CR takovy neexistuje, ale jsou tu lidi, ktery to umej a delaj.
Můžeš být konkrétnější, kde wankel servisovat? Je mi jasný, že to je o majiteli, ale jak často se musí dělat GO motoru a na kolik to přijde?
Bezne veci s vyjimkou motoru zvladnou mazdi servisy - tam je otazka, jake jsou na ne reference. Vymenit motor umej asi taky. Ale rebuild a opravy dela hIGGI, Jarda Pek z Oken (
http://www.autoservispek.cz) a Jura z Brna (
http://www.benrotor.cz) - jukni na forum na rx7.cz. Jarda je hracicka a strasne peclivej, tomu je radost sverit auto, i kdyz ja zatim potreboval spis upravy (brzdy, vyfuk, zapalovani) nez opravy
Co se tyce GO, jukni na
Atkins Rotary, kde se daj koupit repasovaci sady na pretesneni - rozsah 470 - 1600 USD, podle toho, co je potreba vymenit. Praci by ti rekl hIGGI, ja to zatim nepotreboval, ale samozrejme motor musi ven.
Co se vydrze tyce, to je bohuzel otazka a hlavni duvod, proc jsou ceny jetych RX-8 tak strasne nizko (ve srovnani s podobne dobrym autem s pistakem). Napr. v USA/Kanade davala Mazda zaruku 100t mil/8 let, v Evrope to byly 3 roky. U auta, o ktere majitel pecoval, neni 100t km a vic problem - je to atmosfera. Kdyz si vezmes, kolik za 100tkm projedes v benzinu, tak cena rebuildu neni tak hrozna.
U auta, kde byl majitel prase a vytacel ho za studena a neudrzoval hladinu oleje to muze byt vyrazne min - motor muze byt zralej na rebuild. Pri koupi RX-8 z druhe ruky to podle me chce nechat zmerit komprese (umi to v BenRotoru) nebo si nechat nejakou rezervu na rebuild (nebo ho rovnou udelat preventivne a vis, ze mas klid - pak muzes s klidem vybirat auta s vyssim najezdem za nizsi cenu).