Protoze sou blbi a opakuji nesmysly. Auto je maly tak si vydedukuji ze ma kratky rozvor (coz ve skutecnosti nema, ma delsi nez treba 997 ...) a hned z toho delaj zaludnost. Pak jeste vsechno jezdi po kolejich, bla bla ...
Lahodny driftik nakonci Nekonaji se nekde u nas podobne akce, kde by namocili trat a clovek se mohl sklouznout?
Driving academy pořádá kurzy driftu, kde trať kropí a je možnost se volně projet i bez instruktora. Nejbližší akce o které vím je 7. srpna Shatsu driving day.
Osobní zkušenost nemám, s předokolkou bych se tam cítil blbě
jarka píše:Jsem ještě nezažil někoho kdo by si nestěžoval na Contíky kvůli měkké bočnici . Co vím, že má tvrdou bočnici (ale dost lidí si na ně tady stěžovalo) jsou Bridge RE050XL, pak případně Federal RS-R 595 (ty mají bočnici tvrdou na 100%, ale musel by jsi jít do 215/40, což už je asi zbytečný na ty koníky co miatka má). Z Federalů bych si ještě tipnul, že SS-595 jí taky nebudou mít měkkou (uvažoval jsem o nich, jen mě odradila hmotnost). Možná jako jedno z kritérií při výběru použij hmotnost - těžší gumy mívají tvrdší bočnici. Případně Yokohama AD08R.
Objednal jsem opět kola Braid Fullrace (dodávka cca 3 týdny) a pak asi půjdu do těch Yokoham.
snowman: pro mě asi určo ne - podvozek má najeto lehce přes 30kkm, takže je jak nový .
M.Z.: a zachováš teda i stávající rozměr gum? Mě furt přijde ta 205 na danou váhu a koníky hrozně moc. Ale krom 195/50 R15 (což už je ale na NC moc malý obvod), mě nenapadá jaký jiný rozměr tam plácnout. Každopádně s tou AD08 v 205 to bude lepidlo strašlivý.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Hezky!!! Jsem zvědavej co vykoumáš. Každopádně potenciál NC je velikej, když se povede přes 200koní a všechno kolem se tomu taky přizpůsobí, tak to bude hodně rychlý a zábavný svezení.
BTW: jen mě napadá, že by pak možná už bylo jednodušší jít do něčeho co už je hotový, bude to bez nervů a horentních částek. I když wankely nemusím kvůli jejich spolehlivosti (teda spíše nespolehlivosti ), tak tohle by mohlo být hodně zajímavý: http://www.sportovnivozy.cz/64578-mazda ... a-4-chodov. Jen by se nějak muselo v dnešní době asi pořešit homologace (stejnej problém, ale asi budeš mít i když budeš dodělávat na svým...).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).