Hyundai a vše kolem nich!

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od Dallen »

vojtadub píše:Na limitu sice nebyl tak citelny jako 156, ale jinde s nim byl minimalne srovnatelny ne-li lepsi.
Nehul to ;)
Jediné s čím by to šlo porovnávat je možná duster (v chování na silnici). Ani takové auta jako kalos, corsa nebyly tak neovladatelné v běžných rychlostech na malých nerovnostech jako právě i30.
Jediné všem ten podvozek byl dobrý tak komfort nic víc. A není to jen z mojí hlavy

Pro dost lidí na běžné ježdění stačí, ovšem, že by by ten podvozek byl dobrý nebo snad nadprůměrný to teda ani náhodou
Jinak jim fandím
Můj názor
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od mmira »

je zvlastni, jak se nazory na podvozek i30 lisi. ja s ni jel jen kratce, ale rozhodne jsem nemel pocit nejistoty, ba naopak. nejen mensi, ale i vetsi nerovnosti to filtrovalo naprosto s prehledem a ze by se to jimi nechalo rozhodit, to ani nahodou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
vojtadub
Pan Řidič
Příspěvky: 237
Registrován: sob 26 bře 23:17

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od vojtadub »

Dallen píše:
vojtadub píše:Na limitu sice nebyl tak citelny jako 156, ale jinde s nim byl minimalne srovnatelny ne-li lepsi.
Nehul to ;)
Jediné s čím by to šlo porovnávat je možná duster (v chování na silnici). Ani takové auta jako kalos, corsa nebyly tak neovladatelné v běžných rychlostech na malých nerovnostech jako právě i30.
Jediné všem ten podvozek byl dobrý tak komfort nic víc. A není to jen z mojí hlavy
Pro dost lidí na běžné ježdění stačí, ovšem, že by by ten podvozek byl dobrý nebo snad nadprůměrný to teda ani náhodou
Jinak jim fandím
Můj názor
Jo, byl to dost slusnej model :)
Ted vazne. Bavime se o nejnovejsi generaci i30 ? Dusterem, kalosem a corsou to uz fakt strilite mimo, ale strasne moc. Ten podvozek je nadprumerny a to je fakt. Jestli povazujete podvozkovou spicku jako Alfu 156, tak nevim co si o vyse uvedenych prirovnani mam myslet, protoze znam lepsi podvozky (a srandovni na tom je, ze par je jich tam se zadni tuhou napravou, zadny slozity multilink) nez ma 156, a to je taky holy fakt.
Mimochodem, mam i mezigeneracni srovnani i30 (nova vs stare kombi) a ten podvozek udelal strasne obrovskou cestu dopredu a rekl bych (z mych skromnych zkusenosti) je minimalne mezi spickou segmentu.
P.S.: Myslim, ze kdyz si prectete recenzi od pjandy, tak jeho slova vice ci mene potvrzuji ta ma ;) Jedinou obavu mam o vydrz, kterou nemuzu overit. Ale bude rozhodne lepsi nez na 156, ktera ma tak suprovy podvozek, ze ho musis menit pomalu kazdych 20 tisic km...
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od Dallen »

156 rozhodně neberu jako měřítko pro porovnávání ostatních, ale když sní mám najeto nejvíc tak můžu podle toho soudit.

Jel jsem jenom jednou i30, novou, plná palba (cenovka 550), vepředu to jejich 1.6crdi (nějak cca 98kW, oničem). Mělo to najeto nějak 6-8tkm to už nevím přesně, ale píšu to tady v tomhle vlákně v předchozích listech.
Je možné, že to byl špatnej kus nebo já nevím. Možná se ten podvozek dá porovnávat ve své třídě (i když konkurence z německa je značně tvrdší, ale taky čitelnější a v zatáčkách se lépe chová), ale porovnávat ho s 156,147, e36, např.6tkou atd. to je hodně mimo.

A jak jsem psal výše tohle není jen můj dojem, to samé se stalo i přítelkyni a kamarádovi co jezdí astrouG to taky nepřišlo jako bůhvíjak čitelné a ochotné měnit směr. Ve své třídě, mezi korejskými vozidly a v porovnání s předchozím modelem dobrý podvozek, ale nic víc

Co se týče životnosti podvozku 156. Zadek bez problému 200tkm, předek při použití origo dílů 80-130tkm (což je u lichoběžníku normál v porovnání třeba s b5). Když tam člověk nacpe ramena za 6stovek tak se pak není co divit, že vytlačí silent malíčkem.
Tak taky něco napíšu. Měl jsem na týden pujčenou novou i30. Četl jsem test pjandy a proto jsem se na to docela těšil a využil téhle nabídky prodejce.
V podstatě plná palba, kamera, dvouzona, navigace, bezklicove otvirani. Jedine co chybelo z ceniku byli xenony (paket za 90tisic) a panorama (25t.).

Co mi vadilo
    nejvice v aute:
    Na par mistech jde citit lacino, dveře jsou po 5t.km plné šmouch stejně poškozené plasty jsou i na prahových lištách, kastlíku spolujezdce aj.( ano jezdí sice stím více lidí, ale to není omluva taky se mi do toho podařilo kopnout a to se ktomu staram jako k vlastnimu, a co potom děti, manželka v podpadcíh atd.), plastový kastlík ve dveřích je z dost měkkého plastu a celý se hýbe, ze zadních sedaček mám pocit jako kdyby tam byli jen položené není problém sedačku přizvednou tak, že tam je 20cm mezera.
    Na předních sedačkách zezadu je plastový kryt nejen, že to působí lacině, ale když budou za sebou sedět dva větší lidé tak nezávidím tomu co si vzadu bude dřít kolena o ten plast (shodou okolností jsem stejné řešení našel i v laguně za 7kt).

    Tohle jsou takové "detaily" které jsem našel, určitě jich může být více (nepíšu třeba vtipné koberečky vzadu), ale vzhledem k ceně už mi nepřijdou zanedbatelné.
    A věci co už mi vadili vyloženě:

    Začnu tím nejmenším a to tempomat, nastavení tempomatu v pohodě, ale při nastavení na udržovaní rychlosti nedávkuje kontantní plyn, ale přidává stylem plyn-nic-plyn-nic při jízdé to jde cítit. Ovšem tohle je softwarova zaležitost a věřím, že se to odstraní.
    Tak motor kapitola sama pro sebe, v papírech napsané 94kw/4000ot. co to znamená. Do cca 2.2 se neděje vůbec, ale vůbec nic auto prostě nejede. Poté začíná slabě tahat, bez výkonové špičky. Takže předjíždění znamená podřadit, roztočit to a po těch 4t to zase okamžitě umírá takže pěkně podřazovat během předjíždění. Ale člověk si řekne 94kW to bude předjíždění hračka, Jenže opak je pravdou a nejen to. Kamarád vzal astru 1.7 55kW a jeli jsme to porovnat více formami jízd a vyšlo to z toho tak nastejno. I30 je o 300kg těžší, ale i tak byl bych zvědav na odbrždění.
    A na závěr co by mi vadilo nejvíce je podvozek v zatáčkách enormní náklony ( vzpoměl jsem si na fáčko) i v menších rychlostech a při přejezdu i menší nerovnosti celý čumák odskočí a auto je v podstatě neřiditelné.

    Na druhou stranu musím pochválit kvalitativní posun z předchozí řady a dost takových malých věcí které člověka potěší i auta této třídy (bezklíčové otvírání, osvětlení klik, nástupního prostoru, dobrá navigace (chybí cz) aj.).

    Jinak cena mojeho testovaného modelu byla cca 550tisic dle konfigurátoru.
    edit: Teď jsem se díval, že už jsme to samé řešili před půl rokem, takže to nemá cenu snad řešit znovu =;
    AR166V6, F850 Special
    EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
    vojtadub
    Pan Řidič
    Příspěvky: 237
    Registrován: sob 26 bře 23:17

    Re: Hyundai a vše kolem nich!

    Příspěvek od vojtadub »

    Pravda, jiz jsme to resili, nechal bych to byt :)
    Jenom dohodim k tomu podvozku 156. Mluvil jsem o predni naprave. Tahle naprava v kombinaci s tezkym petivalcem fakt odchazi brutalne rychle.. A nikdy bych na alfu nedal zadny levny nekvalitni shity..
    zig
    Dítě v autě
    Příspěvky: 1
    Registrován: stř 19 pro 18:48

    Re: Hyundai a vše kolem nich!

    Příspěvek od zig »

    Panove mam s Hi30 hb najeto pres 12tkm a co se tyce podvozku mohu ho srovnavat s OII na ktery mam sluzebne najeto pres 150tkm
    Podvozek i30 neni ani zdaleka tak dobry jako na OII - nepamatuju ze by mi nekdy na OII odskocil predek . Zadek jednou uskocil ale to byla dira jako krava...Podvozek i30 je tak trochu zaludny dlouho se chova docela jiste ale to jen prvni dojem ktery se na skusemni jizde neda ani nahodou odhalit. Jednou se mi stalo ze jsem se zavesil na OII na uzke klikate ne moc kvalitnim asfaltem pokryte okresce.... zblbnuty reklamou a recenzemi o tom jak skvely je pry tento podvozek jsem si byl jist ze budu s OII drzet tempo a pak ji mozna predjedu.
    S vykonem motoru jsem problem nemnel prvni znejisteni prislo kdyz jsem si vsimnul jak se i30 naklani a divne houpe zatimco OII je porad v klidu nicmene tempo jsem drzel statecne az do chvile kdyz sme najeli na nekvalitni asfalt ...to se i30 rozhoupaval jeste vic az to zacinalo byt neprijemne a pak to prislo v jedne zakrute mi tak ustrelil zadek ze jsem se z toho skoro pos..al pritom OII predemnou jela jako po koleji a mohla by si dovolit mnohem vic. To ze mi jednou uskocil predek v zakrute kterou znam z jinych aut bez bez problemu uz nebudu komentovat. Dalsi vec ktera mi na tom vadi je ten otravnej hluk nebo spis duneni od pneumatik na drsnem asfaltu , oktavka na stejnem useku neduni jenom si tak sumi. Tech slabin ma tomhle korejskem zazraku vic a ja uz bych do toho nesel. Hold nechal jsem se zlakat cenou...
    Uživatelský avatar
    Dallen
    Mistr volantu
    Příspěvky: 856
    Registrován: sob 17 pro 16:02

    Re: Hyundai a vše kolem nich!

    Příspěvek od Dallen »

    To hučení bude spíše vlastnost pneumatik než nějak auta, protože to je jinak slušně odhlučněné.
    AR166V6, F850 Special
    EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
    Uživatelský avatar
    pavproch
    Letec
    Příspěvky: 16438
    Registrován: pon 14 bře 20:41
    Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

    Re: Hyundai a vše kolem nich!

    Příspěvek od pavproch »

    -pj- v nešním testu i30 mě zase nadchnul svými přirovnáními:
    Pozitivním pocitům pomáhají i excelentní odezvy na plyn, tohle je atmosféra jak z poloviny devadesátých let - stačí naznačit vaše přání plynem a motor okamžitě letí tam, kam má. Otáčky jdou rychle nahoru a relativně živě i klesají, sypat v tomhle autě meziplyny je radost až na kost. Opravdu jen drnkáte o plyn a motor pigluje jak mravenečci, kterým někdo do sídla nastrouhal fermetrazin.
    :D :ymapplause:
    Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
    Uživatelský avatar
    Vrooom
    Letec
    Příspěvky: 2574
    Registrován: sob 19 bře 15:16

    Re: Hyundai a vše kolem nich!

    Příspěvek od Vrooom »

    Jo docela fajn, jsem cekal recenzi i horsi. Je otazka zda nekoho muze znepokojovat ne tak vysoka jistota podvozku jako u HB. Neco mi rika, ze bych to ani nepoznal :)). Vicemene jediny - je motor.
    francis
    Mistr volantu
    Příspěvky: 531
    Registrován: sob 26 bře 01:07

    Re: Hyundai a vše kolem nich!

    Příspěvek od francis »

    Co vic pro veskery odpurce Hnujdy? Uz pochopi, ze to neni jen levna smradlava napodobenina jejich bozskych koncernovych vozu? :-?
    Mirek
    Odpovědět