opět jsem se přesvědčil, že mx5 není auto na rovné silnice. nepodařilo se mi ujet sharanu bez střechy se tomu nad 200 nechce a to ta krabice jela taky (s efektní kouřovou clonou)
jojo, kupodivu ani skrabnuti, jen trochu namozene svaly, jak kdyby clvoek pul dne cvicil Docela klika, kdyby se to koellm toho razu neotacelo,a le najelo na nej, tak byl presne v draze strom....a tocilo se to fakt vsemi smery, to clovek ani nestihal sledovat
Tohle byla 1.8, no
Já vycházím z toho, že normální MX5 je dobrá právě proto, že je jednoduchá a má podvozek rychlejší než motor. Je otázkou, zda to bude platit, když to celé obrátíš, ubereš kila a přidáš motor, který je dvakrát tak rychlý jak ten podvozek? Možné je všechno, ale podle mého názoru to bude pouze přemotorizovaná obludnost, kde veškerá radost z jízdy bude v čudu..
Prostě obyčejná MX5 je auto s velice dobře vyváženýma vlastnostma. Tahle quasizávodní šílenost asi moc vyvážená nebude..
Ty si nějakej odborník na MX-5 Přečti si radši něco o podvozku (už) první generace.. je mnohem sofistikovanější než konkurence ještě dlouho po jejím uvedení na trh (ani dnes moc sportovních aut nemá tuhle ideální podvozkovou koncepci - dvojitý lichoběžníky).
Super lehká koncepce není ideální na extrémní rychlosti podle mě, ale má zásadní vliv na chování auta v zatáčkách - a o tom MX-5 vždycky bude Ne o honění se s MPVčkama ....
po tyzdni ma to uz prestalo bavit, predsa len rana su chladne, takze som vybral gloves box z pantov, nasadil lanko od ovladania naspat na klapky radiatora, namontoval gloves box naspat, a za necelu minutu uz miatka kurila ako za mladi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 98 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.