Stránka 24 z 25

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: sob 11 bře 10:07
od Vrooom
Konkurence toyobaru to rozhodne neni, stoji asi 2x tolik - 60k eur. Ja bych videl jako nejblizsi konkurenci lotus. Akorat tohle ma mnohem lepsi interier.

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: sob 11 bře 10:42
od retron
je tam 1.8 turbo 252 koní na 1080 kg. Původní A110 měla 1.0 -1.6 atmo. Konkurence je prý Cayman/4C. Primárně to má být daily. Každopádně úvodní edici 1955 aut prodali během 5 dní, defacto jen Francie, Německo. Nevypadá to, ale vnitřnosti to má na úrovni, komplet hliníkový skelet, dvojité lichoběžníky všude, rovný spodek, funkční difuzor, aktivní výfuk, odlehčená sedadla i kola. Proto těch 58tis EUR, ikdyž je to hrana.
dle vyjádření šéftechnika je DCT jako celkový systém lehčí než s manuálem (odpadá kulisa řazení na centrální konzoli a pedál) navíc by ho 95% zákazníků stejně preferovalo
https://youtu.be/A8NZueralPI

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: sob 11 bře 22:54
od Vrooom
Mne prijemne prekvapilo, ze vaha 1080kg je o "wet weight" tedy se všema kapalinama a plnou nadrzi.

Sedacky to ma vazne famozni. :x Delka 4170 je taky fajn. Libi se mi to cim dal vic.

Obrázek

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: ned 12 bře 08:25
od Dallen
Hodně zajímavé auto, myslím si, že zákazníky si najde snadno. Na 4C se čeká snad rok (ale je tam dost omezená výrobní kapacita kvůli karbonovému monokoku a celkové složitosti auta).

Zajímavé, že na těhle malých hračkách se vždy musí někdo vyblbnout na masce a hlavně předních světlech :D

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: ned 12 bře 11:55
od retron
na 4C se fakt rok nečeká, v Imofe mají hned dvě skladem, sleva snad půl míče co jsem tam byl naposled :D
na té 4C mi přijde, že 3/4 auta stál ten monokok a na víc jim nezbylo, viz. intr
jo sedačky A110 jsou od Sabeltu prý váží 13 kg a spolujezdce původně měla být napevno, kvůli váze ale nakonec je posuvné kvůli daily.

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: ned 12 bře 21:24
od Dallen
Podívej se na světové prodeje a produkci. A v imofě ten model asi zapomněli dát na web viz. foto :)

Známej cca před pěti měsíci dostal 4C po cca 10ti měsících od objednání a to je pravidelný zákazník AR.

Interiér je spartáckej, ale u takového auta to je asi stejně významné jako doplňování kapaliny do ostřikovačů.

Stím Renaultem si, ale mohli trošku pohrát s naladěním výfuku...

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: ned 12 bře 22:15
od retron
no vzdyt rikam ze tam mají dvě a v ostrave minimalne taky jednu
spartánskej a odlfláklej/levnej je rozdíl, spartánskej interiér má podle mě Lotus tohle je intr z Punta a volant ze šlapací motokáry

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: ned 12 bře 22:56
od Vrooom
Alfa ma desne plastykovy stredoy tunel, to nechapu. Palubka po potazeni priplatkovou kuzi vypada fajn.

Razeni se lotusu povedlo. Karovany interier je taky cool :-) alpina ma zdaleka nejlepsi interier.

Obrázek

Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: pon 10 črc 20:48
od Vrooom
Moc pekny, kompaktni sportak jak to ma byt. Trochu - za prevodovku, ale jinak fajn auticko. Jsem zvedavy jak si povede v poradnych testech.


Re: Renault a vše kolem nich!

PříspěvekNapsal: úte 04 zář 19:43
od x2005
Dokonce si nevybavuji moc aut od prvního Focuse, která jsou tak zábavně přetáčivá.
https://www.autoweb.cz/renault-megane-r ... kazdy-den/



Teda už dlouho jsem nečetl takhle nadšenou recenzi na <> :-bd