Konkurence toyobaru to rozhodne neni, stoji asi 2x tolik - 60k eur. Ja bych videl jako nejblizsi konkurenci lotus. Akorat tohle ma mnohem lepsi interier.
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: sob 11 bře 10:42
od retron
je tam 1.8 turbo 252 koní na 1080 kg. Původní A110 měla 1.0 -1.6 atmo. Konkurence je prý Cayman/4C. Primárně to má být daily. Každopádně úvodní edici 1955 aut prodali během 5 dní, defacto jen Francie, Německo. Nevypadá to, ale vnitřnosti to má na úrovni, komplet hliníkový skelet, dvojité lichoběžníky všude, rovný spodek, funkční difuzor, aktivní výfuk, odlehčená sedadla i kola. Proto těch 58tis EUR, ikdyž je to hrana.
dle vyjádření šéftechnika je DCT jako celkový systém lehčí než s manuálem (odpadá kulisa řazení na centrální konzoli a pedál) navíc by ho 95% zákazníků stejně preferovalo https://youtu.be/A8NZueralPI
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: sob 11 bře 22:54
od Vrooom
Mne prijemne prekvapilo, ze vaha 1080kg je o "wet weight" tedy se všema kapalinama a plnou nadrzi.
Sedacky to ma vazne famozni. Delka 4170 je taky fajn. Libi se mi to cim dal vic.
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: ned 12 bře 08:25
od Dallen
Hodně zajímavé auto, myslím si, že zákazníky si najde snadno. Na 4C se čeká snad rok (ale je tam dost omezená výrobní kapacita kvůli karbonovému monokoku a celkové složitosti auta).
Zajímavé, že na těhle malých hračkách se vždy musí někdo vyblbnout na masce a hlavně předních světlech
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: ned 12 bře 11:55
od retron
na 4C se fakt rok nečeká, v Imofe mají hned dvě skladem, sleva snad půl míče co jsem tam byl naposled
na té 4C mi přijde, že 3/4 auta stál ten monokok a na víc jim nezbylo, viz. intr
jo sedačky A110 jsou od Sabeltu prý váží 13 kg a spolujezdce původně měla být napevno, kvůli váze ale nakonec je posuvné kvůli daily.
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: ned 12 bře 21:24
od Dallen
Podívej se na světové prodeje a produkci. A v imofě ten model asi zapomněli dát na web viz. foto
Známej cca před pěti měsíci dostal 4C po cca 10ti měsících od objednání a to je pravidelný zákazník AR.
Interiér je spartáckej, ale u takového auta to je asi stejně významné jako doplňování kapaliny do ostřikovačů.
Stím Renaultem si, ale mohli trošku pohrát s naladěním výfuku...
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: ned 12 bře 22:15
od retron
no vzdyt rikam ze tam mají dvě a v ostrave minimalne taky jednu
spartánskej a odlfláklej/levnej je rozdíl, spartánskej interiér má podle mě Lotus tohle je intr z Punta a volant ze šlapací motokáry
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: ned 12 bře 22:56
od Vrooom
Alfa ma desne plastykovy stredoy tunel, to nechapu. Palubka po potazeni priplatkovou kuzi vypada fajn.
Razeni se lotusu povedlo. Karovany interier je taky cool alpina ma zdaleka nejlepsi interier.
Re: Renault a vše kolem nich!
Napsal: pon 10 črc 20:48
od Vrooom
Moc pekny, kompaktni sportak jak to ma byt. Trochu - za prevodovku, ale jinak fajn auticko. Jsem zvedavy jak si povede v poradnych testech.