Renault a vše kolem nich!
Re: Renault a vše kolem nich!
video z přípravy
pneu by měly být poznat
BTW vzhledem k tomu, že to video bylo uploadováno před 2 týdny a už tehdy znali datum 17.6. ... asi to hoooodně optimalizovali
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Renault a vše kolem nich!
http://www.facebook.com/renaultsport?sk=wall
video bude
video bude
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Renault a vše kolem nich!
Jiste, pneu delaji hodne, proto jsem rovnou rekl, ze pripadne srovnani na stejnych pryzichd1.8t píše:Nebude ten pes zakopanej tady. R26R bylo svýho času homologováno na R888 a udělali na nich tuším 8.17s. Kolik může udělat semislick oproti standardní gumě 1s/km? Jen dohad...pjanda píše:
Nicmene aby to nebyly jen reci, treba se najde nejaky nadseny renaultistaRIkam, ze je zcela nemozne, aby nekdo se seriovym MRS na srovnatelnych pneu byl na NS rychlejsi nez ja se 130i

Ale aby MRS Trophy zajel 8:08, na to by musel mit slicky a take vice koni. Zajet tento cas s RE050A a 265 konmi je zhola nemozne...
Podle me toho dosahli masivnim navysenim vykonu, turbo k tomu svadi. Ten "timing" vypada oficialne, cili pravdepodobne bude realny, to auto to muselo skutecne objet. Ale ne v seriove podobe.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
To uz delaji jen pneumatiky, viz vyse. Kdyz dal Karel na 130i Cupy, coz nejsou ani poradne semislicky, bylo to razem take nekde jinde. A rozlicne specialni verze obvykle lepsi pneu maji, to udela polovinu jejich uspechu.ExFun píše:KOukám podle odkazuje je na Hockenheimu i Clio RS III rychlejší než 130i.. Podle zajetých časů 130i zrovna povedená není. Resp. je vzhledem k tomu, že není myšlená jako sportovní edice. Neboli - 130i evidentně kraluje mezi sériovými HB, ale mezi sportovními edicemi je to loser.
Pavle ty <> jsi měřil, nebo vycházíš z pocitů.
Jinak ten Megane je výsledky velmi srovnatelný s Evorou. Tipl bych si, že se to auto zatraceně povedlo a ještě ho hodili na semislicky.
Vsak se Z4MC jsem byl schopen jezdit na Corsach kolem 8:15 na NS v provozu, tj. bez nej by si to muselo sahnout k 8 minutam. Ale k sakru, Z4MC je auto absolutne jine tridy nez MRS, jak by chteli docilit toho, aby MRS Trophy s -78 konmi, podobnymi kily, dramaticky horsi koncepci a z toho vyplyvajicim vyssim tezistem, horsi aerodynamikou... byl stejne dobry nebo lepsi?
S <> jsem na Nordschleife samozrejme nebyl, ale Sudschleife

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
To je cas bez rovinky po most, ze? At vim o cem se bavimepjanda píše:
Vsak se Z4MC jsem byl schopen jezdit na Corsach kolem 8:15 na NS v provozu, tj. bez nej by si to muselo sahnout k 8 minutam.

Re: Renault a vše kolem nich!
To je ekvivalent letmeho kola, od pevneho startu za vyjezdem po nejakou rezignaci par set metru pred navratem na parkoviste. Skutecne letme kolo muze byt o sekundu dve rychlejsi nebo pomalejsi (neco ubere kratsi draha, podobny cas by mel pridat start z mista a ne z temer maximalni rychlosti), ale vice tezko. Neco jako BTG pocitani je mimo muj zajem.
Vsiml jsem si na tomto foru aktivity z Renault klubů - myslim to vazne
Pres veskerou uctu k MRS jsem presvedcen, ze nema sanci byt na NS rychlejsi nez 130i, jak se traduje. Nejsem zadny zavodnik, jsem silnicni ridic, nekolik sekund prostoru dam i vlastni neschopnosti. Ani NS neni muj druhy domov, nebyl jsem tam pres rok a najezdil jsem tam jen desitky kol. Snad nebudu muset vypsat "prize money", aby nekdo tuto vyzvu prijal 
Vsiml jsem si na tomto foru aktivity z Renault klubů - myslim to vazne


Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
PJ: Hodil jsem Vaši výzvu i na RenaultClub. Moc doufám, že se někdo chytne. 

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Renault a vše kolem nich!
u toho videa, co jsem dal je zajímavé, jak velmi přetáčivě je Megane naladěn...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Renault a vše kolem nich!
To je u takto vykonne predokolky snad i nezbytne a vzhledem ke koncepci take dobre mozne i pri zachovani solidni miry nezaludnosti. Treba Focus RS je take takovy, i kdyz je samozrejme podle videa tezke to srovnatExFun píše:u toho videa, co jsem dal je zajímavé, jak velmi přetáčivě je Megane naladěn...


Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Skoda, BTG (nevedel sem, ze se tomu tak rika, dik za zajimavou informacipjanda píše:To je ekvivalent letmeho kola, od pevneho startu za vyjezdem po nejakou rezignaci par set metru pred navratem na parkoviste. Skutecne letme kolo muze byt o sekundu dve rychlejsi nebo pomalejsi (neco ubere kratsi draha, podobny cas by mel pridat start z mista a ne z temer maximalni rychlosti), ale vice tezko. Neco jako BTG pocitani je mimo muj zajem.
