Renault a vše kolem nich!
Re: Renault a vše kolem nich!
pJanda: Už jem to sem jednou psal do tématu o BMW: v rakouském Auto Revue č. 7/2007 byl velký test hot-hatchů. Testovací tým vedl Manfred Stohl, takže žádné ořezávátko...
V testu byl mj. čas na krátkém, na letišti vytvořeném okruhu (2,2 km) ve tvaru start-vracečka skoro 180 stupňů, dlouhá rovinka, vracečka 180 st., slalom (18m odstup kuželů), levá zatáčka, dlouhá táhlá pravá zatáčka, cíl.
A kupodivu, v časech na tohle kolo se 130i jako nejsilnější z přítomných umístila až na 8. místě z 10 testovaných aut. Nejrychlejší byl Renault Mégane F1 (tj. minulá generace) s 1.40,4, dále Audi S3 (1.41,4), Astra OPC (1.41,6), Mazda 3MPS, Focus ST, Mini Cooper S (175 koní nejslabší v testu), Golf GTI (5.gen.), pak 130i (1.43,9), Civic Type-R a poslední (podle očekávání) na komfort orientované Volvo C30 T5 za 1.45,6.
Pochopitelně krátký okruh na letišti je něco jiného než Nordschleife, ale cosi to naznačuje... A Mégane o generaci dál asi bude zase o kousek rychlejší...
A ještě jedna věc: Na mnoha z těch "nejrychlejších" videí na Nordschleife se do toho jezdcům pletou i jiná auta. Pokud měl Renault Nordschleife sám pro sebe bez jiného provozu, taky to mohlo přídat pěkných pár vteřin, ne?
V testu byl mj. čas na krátkém, na letišti vytvořeném okruhu (2,2 km) ve tvaru start-vracečka skoro 180 stupňů, dlouhá rovinka, vracečka 180 st., slalom (18m odstup kuželů), levá zatáčka, dlouhá táhlá pravá zatáčka, cíl.
A kupodivu, v časech na tohle kolo se 130i jako nejsilnější z přítomných umístila až na 8. místě z 10 testovaných aut. Nejrychlejší byl Renault Mégane F1 (tj. minulá generace) s 1.40,4, dále Audi S3 (1.41,4), Astra OPC (1.41,6), Mazda 3MPS, Focus ST, Mini Cooper S (175 koní nejslabší v testu), Golf GTI (5.gen.), pak 130i (1.43,9), Civic Type-R a poslední (podle očekávání) na komfort orientované Volvo C30 T5 za 1.45,6.
Pochopitelně krátký okruh na letišti je něco jiného než Nordschleife, ale cosi to naznačuje... A Mégane o generaci dál asi bude zase o kousek rychlejší...
A ještě jedna věc: Na mnoha z těch "nejrychlejších" videí na Nordschleife se do toho jezdcům pletou i jiná auta. Pokud měl Renault Nordschleife sám pro sebe bez jiného provozu, taky to mohlo přídat pěkných pár vteřin, ne?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: Renault a vše kolem nich!
Beaumont: Oficiální časy jsou obvykle z uzavřeného okruhu.
I na Tvých časech je vidět, že MRS je nejrychlejší ze třídy. Ale udělat půl minuty je prostě moc. Koukni se na časy z NS. MRS se dostal mezi Ferrary, Porsche, Viper, Vette...
Jsem velký fanda RenaultSport. Na své RS moc rád vzpomínám, ale taky mi něco smrdí.
Dokud neuvidím, neuvěřím.
I na Tvých časech je vidět, že MRS je nejrychlejší ze třídy. Ale udělat půl minuty je prostě moc. Koukni se na časy z NS. MRS se dostal mezi Ferrary, Porsche, Viper, Vette...
Jsem velký fanda RenaultSport. Na své RS moc rád vzpomínám, ale taky mi něco smrdí.
Dokud neuvidím, neuvěřím.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Renault a vše kolem nich!
beaumont: Jak pravi HM, lepe bych to nerekl 
Jinak ja pres veskerou uctu ke 130i nepochybuji o tom, ze jsou rychlejsi HH, jen o tom 130i neni. Jeji kouzlo je v jakesi vyrovnanosti, ale prave ta je na NS dulezita. U tak povedeneho auta povazuji za zcela nemozne, aby jine, stejne vykonne a podobne tezke bylo o pul minuty rychlejsi. A pokud si nekdo mysli, ze standardni MRS je na NS rychlejsi nez 130i, plati ma vitezna vyzva

Jinak ja pres veskerou uctu ke 130i nepochybuji o tom, ze jsou rychlejsi HH, jen o tom 130i neni. Jeji kouzlo je v jakesi vyrovnanosti, ale prave ta je na NS dulezita. U tak povedeneho auta povazuji za zcela nemozne, aby jine, stejne vykonne a podobne tezke bylo o pul minuty rychlejsi. A pokud si nekdo mysli, ze standardni MRS je na NS rychlejsi nez 130i, plati ma vitezna vyzva

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Myslim ze megane podcenujete jak jsem posilal standartni rs je jednoznacne rychlejsi nez 130i viz http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... k_iii.html
a proc by nemohla byt upravena verze jeste rychlejsi http://www.fastestlaps.com/cars/renault ... sport.html podivejte se v jake spolecnosti se tento cas nachazi
http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html
trophy je asi jeste lepsi verze nez clubsport, proc by nezajela 8:08 ...
a proc by nemohla byt upravena verze jeste rychlejsi http://www.fastestlaps.com/cars/renault ... sport.html podivejte se v jake spolecnosti se tento cas nachazi

trophy je asi jeste lepsi verze nez clubsport, proc by nezajela 8:08 ...
Re: Renault a vše kolem nich!
je zajimave, ze i standardni MRS je rychlejsi, nez citelne vykonnejsi FoRS. pry neni tak prijemny na rizeni, ale je rychlejsi. evidentne povedene auto.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Renault a vše kolem nich!
Vroom: K papirove realite uz jsem rekl vse
Mam na to svuj nazor a aby to nebyl jen nazor, jsem pripraven to prokazat i v praxi. Dalsich 300 srovnani na tom nic nezmeni, poznal jsem ta auta sam dost na to, abych necemu podobnemu nepodlehal. Sezente nekoho, kdo me vyvede z omylu, to je jedina cesta 


Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Vidite zkuste to zaridit Vy, kdyz mate zkusenost s obema vozy, treba se Vam je povede sehnat znovu. Treba by Vas to konecne presvedcilo o tom co je jiz davno jasne i bez primeho srovnani 

Re: Renault a vše kolem nich!
Vroom: Nemam motivaci, ja odpoved znam
To jen kdyby nejaky renaultista chtel poznat, ze praxe na NS je jina nez to, co snesou internetova fora, jsem schopen to za mesic zrealizovat. Beztak by to jinak nemelo smysl, kdybych k tomu vysledku dosel sam, budu oznacen za zaujateho... Rukavice hozena, vice nezmohi 


Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Nebude ten pes zakopanej tady. R26R bylo svýho času homologováno na R888 a udělali na nich tuším 8.17s. Kolik může udělat semislick oproti standardní gumě 1s/km? Jen dohad...pjanda píše:
Nicmene aby to nebyly jen reci, treba se najde nejaky nadseny renaultistaRIkam, ze je zcela nemozne, aby nekdo se seriovym MRS na srovnatelnych pneu byl na NS rychlejsi nez ja se 130i
RWD
Re: Renault a vše kolem nich!
KOukám podle odkazuje je na Hockenheimu i Clio RS III rychlejší než 130i.. Podle zajetých časů 130i zrovna povedená není. Resp. je vzhledem k tomu, že není myšlená jako sportovní edice. Neboli - 130i evidentně kraluje mezi sériovými HB, ale mezi sportovními edicemi je to loser.
Pavle ty <> jsi měřil, nebo vycházíš z pocitů.
Jinak ten Megane je výsledky velmi srovnatelný s Evorou. Tipl bych si, že se to auto zatraceně povedlo a ještě ho hodili na semislicky.
Pavle ty <> jsi měřil, nebo vycházíš z pocitů.
Jinak ten Megane je výsledky velmi srovnatelný s Evorou. Tipl bych si, že se to auto zatraceně povedlo a ještě ho hodili na semislicky.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek