Renault Mégane 2 oprava
Renault Mégane 2 oprava
Zdravím, píšu ohledně problému s autem, mám Renault Megane 2 1.4 16V rok výroby 2004..jsou potřeba prý tyto opravy spojka rozvody zapalování olej filtry cívky a stěrače..na kolik by to cca vyšlo prosím? Já jen jestli má cenu do toho dávat ty peníze..
Re: Renault Mégane 2 oprava
Jestli jsou potreba vymenit i sterace, tak to je totalka.
Zarad tomu rychlost a nech to skocit nekde ze skaly.
(pochopitelne bez lidi uvnitr)
Zarad tomu rychlost a nech to skocit nekde ze skaly.
(pochopitelne bez lidi uvnitr)
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Renault Mégane 2 oprava
Kdo to bude dělat? Ty? Známý servisák? Normální servisák? Autorizovaný servisák? Dle toho se ceny budou markantně lišit.
Nebylo by lepší si to nechat nacenit rovnou v daném servise?
Jelikož to tady poptáváš, tak ty to asi dělat nebudeš. Počítám tedy s běžným servisem.
Kompletní spojková sada bude kolem 8-12t Kč.
Rozvody kolem 8-10t Kč.
Co je se zapalováním? Špatné cívky/svíčky/kabely/řídící jednotka? ...
Olej do 2t Kč
Filtry (všechny) do tisícovky.
Cívky 3-4t Kč.
Stěrače 500-800 Kč?
Má cenu do toho peníze vrazit? To záleží...
Máš pár stovek tisíc na novější auto? Pokud ano, tak se na toto vykašli a kup něco novějšího s menším nájezdem, kde tyto problémy budeš řešit za X roků.
Pokud máš jen několik desítek tisíc na jiné auto, tak to nemá smysl měnit. Byla by to jen další černá díra na peníze, do které by jsi dřív nebo později tyto peníze stejně musel investovat (spíš dříve).
Teď co s tím? Pokud je auto jinak v pořádku a v dobrém stavu, tak bych do toho ty peníze vrazil. Je to sice velká částka, ale v takovém rozsahu se to řeší jednou za stovky tisíc kilometrů (rozvody každých 120t km, spojka každých 200t km?).
Pokud je to auto ve špatném stavu celkově, tak bych udělal jen to nejnutnější a dojezdil to. Do té doby bych se snažil našetřit na lepší.
Další možnost je, pokud jsi zručný a děláš na autě sám, si to udělat. V tu chvíli to budeš mít za mnohem nižší ceny a kvalitnější materiály. Víš, co tam dáš a jak je to udělané. Touto cestou se už několik let vydávám já. Práce na autech mě baví, ušetřím tím spoustu peněz a něco se naučím.
Toto jsou produkty, které bych vybral já, kdyby to bylo mé auto. Všechno jsou to lepší značky, než které ti dá běžný servis.
Spojková sada LUK 2793 Kč
Rozvodová sada Continental s vodní pumpou 2659 Kč
S rozvodami většinou rovnou dělám řemen příslušenství. Komplet sada s napínáky stojí 1278 Kč.
Motorový olej Elf Evolution Full-Tech FE 5W-30, 5L 839 Kč.
Kabinový filtr MANN s aktivním uhlím 302 Kč.
Olejový filtr MANN 111 Kč.
Palivový filtr MANN 215 Kč.
Vzduchový filtr MANN 214 Kč.
Zapalovací cívky NGK 484 Kč/ks (1936 Kč).
Zapalovací svíčky NGK 74 Kč/ks (296 Kč).
Sada 3 stěračů 278 Kč.
Pokud na autech dělat neumíš a netroufáš si na to, tak spojku, rozvody a řemen příslušenství nech udělat v servise. Ostatní dle návodu zvládneš a ušetříš tím několik tisíc.
Nebylo by lepší si to nechat nacenit rovnou v daném servise?
Jelikož to tady poptáváš, tak ty to asi dělat nebudeš. Počítám tedy s běžným servisem.
Kompletní spojková sada bude kolem 8-12t Kč.
Rozvody kolem 8-10t Kč.
Co je se zapalováním? Špatné cívky/svíčky/kabely/řídící jednotka? ...
Olej do 2t Kč
Filtry (všechny) do tisícovky.
Cívky 3-4t Kč.
Stěrače 500-800 Kč?
Má cenu do toho peníze vrazit? To záleží...
Máš pár stovek tisíc na novější auto? Pokud ano, tak se na toto vykašli a kup něco novějšího s menším nájezdem, kde tyto problémy budeš řešit za X roků.
Pokud máš jen několik desítek tisíc na jiné auto, tak to nemá smysl měnit. Byla by to jen další černá díra na peníze, do které by jsi dřív nebo později tyto peníze stejně musel investovat (spíš dříve).
Teď co s tím? Pokud je auto jinak v pořádku a v dobrém stavu, tak bych do toho ty peníze vrazil. Je to sice velká částka, ale v takovém rozsahu se to řeší jednou za stovky tisíc kilometrů (rozvody každých 120t km, spojka každých 200t km?).
Pokud je to auto ve špatném stavu celkově, tak bych udělal jen to nejnutnější a dojezdil to. Do té doby bych se snažil našetřit na lepší.
Další možnost je, pokud jsi zručný a děláš na autě sám, si to udělat. V tu chvíli to budeš mít za mnohem nižší ceny a kvalitnější materiály. Víš, co tam dáš a jak je to udělané. Touto cestou se už několik let vydávám já. Práce na autech mě baví, ušetřím tím spoustu peněz a něco se naučím.
Toto jsou produkty, které bych vybral já, kdyby to bylo mé auto. Všechno jsou to lepší značky, než které ti dá běžný servis.
Spojková sada LUK 2793 Kč
Rozvodová sada Continental s vodní pumpou 2659 Kč
S rozvodami většinou rovnou dělám řemen příslušenství. Komplet sada s napínáky stojí 1278 Kč.
Motorový olej Elf Evolution Full-Tech FE 5W-30, 5L 839 Kč.
Kabinový filtr MANN s aktivním uhlím 302 Kč.
Olejový filtr MANN 111 Kč.
Palivový filtr MANN 215 Kč.
Vzduchový filtr MANN 214 Kč.
Zapalovací cívky NGK 484 Kč/ks (1936 Kč).
Zapalovací svíčky NGK 74 Kč/ks (296 Kč).
Sada 3 stěračů 278 Kč.
Pokud na autech dělat neumíš a netroufáš si na to, tak spojku, rozvody a řemen příslušenství nech udělat v servise. Ostatní dle návodu zvládneš a ušetříš tím několik tisíc.