Moc zajímavé, o tom autě jsem nevěděl. Alfa ho neukázala ani loni na oslavách výročí 100 let, kde byly v muzeu v Arese k vidění všelijaké prototypy...
Celkem chápu, že Alfa nechtěl dělat naráz dva otevřené typy, kanibalizace se Spiderem by asi byla příliš velká. Nicméně docela zajímavá jsou ta čísla produkce u GT a Brery. Pro zajímavost, předchůdce Brery, tj. GTV / Spider série 916 se myslím dohromady vyrobilo nějakých 78 tisíc kusů za 10 resp. 11 let výroby. Otázkou je, za jakou část toho propadu "může" Brera jako taková a za kolik odklon módy od kategorie kupé a spider obecně - kabriolety se dnes prodávají spíš jako CC a kupé je pořád méně a méně.

Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
