Do aaa nepude, je a bude moje dokad se nerozpadne nebo nám spalováky nezakážou.
Kromě běžného servisu (jako že servisní plán pro 150kkm toho předepisuje dost) se dělalo:
- úplně všechny náplně
- spojka, dvouhmota
- nové (komplet) zadní brzdy (pravá zadní zůstávala viset a už nepomáhalo vyčištění/rozhýbání)
- od té visící brzdy bylo vyhřáté ložisko PZ kola, tak výměna
- komplet všechny ramena, silenbloky, uložení př. i z. náprava, kosti atd.
- nová převodka řízení (měla už vůle jaxfin) + geoška
- nové zadní pružiny (už byly opravdu moc zežrané rzí)
Většinou OEM díly.
Jo, a fakturou sem opravdu prakticky zdvojnásobil její hodnotu (80). Ale to mi neva, mám ji ráth, takže tak.
A ešče to není fšecko, Michal jen vyčistil škrt. klapu a neska mi otáčky na volnoběh zase zůstaly viset na 1500, takže ještě budu měnit + případně i tu druhou klapku, jak tady spal Pepa:
pepaSFI píše:U těch s euro 3 s klapkou na lanko prý občas zlobí ventil řízení volnoběhu. Je to vlastně taková malá "škrtící klapka", dost složitý elektricky ovládaný ventil vedle hlavní klapky. Nějak prý se to dá vyčistit a rozchodit ale detaily nevím.já mám euro 4 s elektrickou klapkou, tam se volnoběh řídí přímo tou hlavní, ona je stejně ovládaná počítačem, ta si už z principu tak trochu dělá co chce, nejhorší to je v tomhle podzimním počasí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.