Stránka 66 z 108

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: ned 08 pro 10:56
od M.Z.
Pavproch: nezkoušel si nějakého odborného specialistu? Třeba by ti dokázal pomoct =))

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: ned 08 pro 12:36
od Stepan
myslíš servisáka nebo psychologa?

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: ned 08 pro 13:01
od PepaSFI
když jsem na starším sourozenci toho motoru, litr FIRE, měnil těsnění pod hlavou v cca něco přes 100 tisících, bylo ve válcích ještě vidět broušení. A to se používaly horší oleje než dnes. Pokud se nešidí na oleji, tak ten motor vydrží strašně moc. Na starých FIRE občas ztvrdly gumičky na ventilech, trošku to začalo brát olej, což asi bylo olejem. Asi bych doporučil zkontrolovat vůle ventilů, při cca 120 tis. se má měnit rozvoďák, kladka a vodní pumpa a teď nevím při kolika se mění chladící směs.

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: ned 08 pro 13:04
od M.Z.
Stepan píše:myslíš servisáka nebo psychologa?
Bé je správně

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: ned 08 pro 13:07
od pavproch
Rozvody a vodovodní pumpu sem dělal ve 120kkm. Jj, gabat do teho teda nebudu, nejdříff ve 200 nebo i později. Kuju za názory.

A ne, nemysllím si o sobě, že sem případ pro pshrinka. K jednomu už chodím (pro psycho prášky, já je mám v menších než normálních dáffkách na spaní, ne na hlavu) a i podle něj sem "normální". Sebekrtiticky ale dodám: "většinou". :D

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: sob 14 pro 12:20
od pavproch
Neska sem po několika letech zase potkal 100% stejnou pindicu - černá, klajmbing, stejná kola, aji modré fiatácké znáčky (čili taky asi ročník 2006, bo od 2007 dávali červené). Moc jich stejných nejezdí. :ymhug:

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: sob 14 pro 12:45
od PepaSFI
moje to nebyla, ta je v garáži. Ale jinak to odpovídá, jen s pár rozdílama. Mám jiný předek, masku ze 100HP, na zimu obutý bíle nalakovaný plecháče, na levým střešním nosníku je anténka od vysílačky a vzadu nálepka REDNECK ON BOARD od jednoho nejmenovaného rádia.

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: sob 14 bře 13:17
od pavproch
Tak Pindica si na posledních cca 3k km už čtyřikrát flusla wolej do sání skrz odvětrání klikovky (mám tam předepsanou Selenia 2k 10w-40 a držím hladinu záměrně pod "normál") a padla do nouzáku a nejela. Už mně to krká furt shazovat a čistit sání a opakovaným startováním mazat chybu "engine failure" (na druhou stranu zaplať panbu, že to de takhle DIY a je to práce na 3 minuty, jen musím - už vozím - s sebou mít trubkový klíč č.10, hadr a čistící sprej). Sem napsal dotaz na autorizák Fiat ale ti od toho dávají ruce pryč, že o tom "neví".

Radikální řešení by bylo vyústit hadici odvětrání klikovky někam jinam, ne do sání, enemže je to nad horkým motorem a nerad bych, aby mi to někdy "baflo". Tak uvažuju do tý hadice strčit kovové sítko, aby odvětrání klikovky do sání i nadále fungovalo a přitom to sítku zadrželo a nepustilo do sání případný flusanec woleje.

Nějaké komentáře? A proč ano a proč ne?

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: sob 14 bře 13:40
od mmira
Proč tam nedáš odlucovac oleje za pár stovek?

Re: Fiat a vše kolem nich

Napsal: sob 14 bře 16:20
od pavproch
Protože mě to nenapadlo. Díky za tip.