Stránka 62 z 64

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: sob 21 črc 19:05
od vonkreuz
Tak to vypadá, že pan Účetní předčasně končí jako CEO v FCA ze zdravotních důvodů.
https://www.cnbc.com/2018/07/21/fiat-ch ... ggles.html
Ikdyž mu dost lidí nemůže přijít na jméno, obávám se, aby nástupce nenaředil původní strategii ve snáze ukázat něco nového a tím neudělal spíš škodu než užitek. :-k

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: stř 25 črc 13:27
od pavproch
Sergio M. R.I.P.

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: pát 01 úno 17:48
od jerry
Dnes STK Panda po 12 letech a 59 tis. km po městě bez ztráty kytičky :) Btw kromě spotřebáku (destičky, filtry, žárovky, výfuk) za celých těch 12 let městského provozu jen výměna předních ramen a stabíků. Hodně násobně drahých aut by mohlo závidět :) Tak ťuky ťuky ťuk, ať to vydrží.

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: pát 01 úno 18:30
od M.Z.
Panda je nezmar, super autíčko, měli jsme 1,2.

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: pát 01 úno 18:44
od pavproch
Jj, souhlas.

Ta naše bude brzo mít roků 13. A taky za celou dobu (skoro) bez problémů. Kromě spotřebáku jen jednou bylo nutno vyměnit snímač úhlu natočení volantu.

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: pát 01 úno 20:51
od M.Z.
Ten jsme měnili taky, ještě v záruce (asi klasická bolest).

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: sob 02 úno 10:09
od PepaSFI
tak se taky přidám. Panda 4x4 motor 1.2 2005, na tachu cca 120 tis. ale je to koupené 2011 jako ojeté takže kdo ví. Kromě spotřebáku měněné věci poničené špatnýma silnicema a tropením hovadin, tedy silentbloky ramen, přední tlumiče (jeden začal mastit, někdo by to asi neřešil ale já už jezdění se špatným zažil a zas to tolik nestálo), totéž výfuk, tlumič se oloupal, což by tak nevadilo ale byl děravý vlnovec, taky následek terénu. Mimochodem, nekupujte výfuk Polmostrow, dalo to dost práce, je hrozně nepřesně udělaný. Ovšem z předchozího auta mám podobně špatnou zkušenost i s "značkovým" Bosalem. Na jaře se chystám na jedno rameno, rachtá čep, při tom vyměním i špejle stabilizátoru a taky se mastí levá poloosa od těsnění z difu, tak to vezmu při jednom. Což prý je slabé místo i těch dnešních Fiatů.
Jediná závada co mě trochu trápila byla škrtící klapka, je to Euro 4 s elektrickou klapkou a někdy to hodilo chybu a přestalo to přidávat plyn. Jelo to jen na mírně zvýšené otáčky, uprostřed křižovatky fakt trapný. A taky jsem rozštípal nárazník. Otáčel jsem se na poli, zastávka na vyčůrání. Bylo -15 a škrtnul jsem o zmrzlou hroudu. A ještě zlobilo pravé tlumené světlo. Příčinou byl špatný konektor na výstupu z té řídící jednotky spotřebičů co jí říkají bodycomputer, co je pod palubkou. Firma Siemens co tu krabičku udělala a dělá třeba i lokomotivy asi měla pocit že na hlavní světla v autě stačí vývody velikosti špendlíčku. Opraveno vyčištěním a napružením vyhřátého kontaktu.
Jo a řízení mi taky zlobilo. Ale to se obešlo bez opravy, ukázalo se že to dělá špatná baterie. Asi má ten elektroposilovač velké nároky na proud.
Jinak samozřejmě to nemá výkon, na dálnici to těch 130 udrží ale moc nadšené to není. Ale na dovádění na okreskách a hopkání po městě se dá výkon nahradit italským přístupem a to pak dokáže být docela zábava. A co teprv když nasněží. Kdysi někdo napsal že Panda je jak jehně na amfetaminu.

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: pon 04 úno 14:56
od scapo
Vážení pánové.

Máte někdo zkušenosti s poskládáním 2 kol dovnitř fiatu Tipo?

Zajímá mě hlavně hatchback a sedan. U kombíku je to asi jasné.

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 12:25
od pavproch

Re: Fiat a vše kolem nich

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 12:37
od vonkreuz
Smím být poťouchlý? To není chyba, to je vlastnost.
Chtěl jsem dojít vyměnit potkávačku v hlavním světlometu mé italské MILFky, ale fučí a ščije tu, tak se mi ven nechce. :-/