Re: Fiat a vše kolem nich
Napsal: čtv 17 úno 21:02
brasci: Tak jako hit těžko říct, ale pár kusů by se prodalo, podobně jako 207 nebo clio. Jinak ale to, že fiat nemá už dobrých pár let žádný kombík je trochu prokaučované...
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
z pohledu auto fandy mas samozrejme pravdu, z pohledu toho, ze auto je primarne dopravni prostredek jsou dnesni auta povetsinou pro uzivatele daleko lepsi a dotazenejsi. bezpecnejsi, komfortnejsi, jsou snazsi na ovladani apod. Nelze se asi divit, ze automobilky vyrabi primarne auta pro tyto masy, nez pro par fandu, kteri je proste neuzivi.pjanda píše:beuamont: Pro jsou vrcholem automobilismu devadesata leta - auta uz mela velmi dotazenou elektroniku, kterou vyuzivala ve prospech funkcnich vlastnosti a spolehlivosti, nebyla zabita emisnimi ani bezpecnostnimi limity, byla tedy lehka a opravdu ovladatelna. Jsem asi o par let pred Vami , v druhe polovine 90s, ale jinak se shodneme. Pak uz byla auta "obohacena" prevazne o veci, ktera je funkcne devastuji a nic zasadne noveho se nevymyslelo.
Je par vyjimek, ktere z 90s techniky zily jeste v tomto stoleti, ale uz se jen vyzirala minulost, koncepcne zcela nove auto je vetsnou bidne... Ja uz pro zabavu kupuji/udrzuji vylucne youngtimery, v posledni dobe me zaujalo opravdu maloco. Ale clovek taky starne a k necemu se v prubehu zivota fixuje...
tak to verim, ze to chovani bylo zasadne odlisne. Budes-li mit moznost nekde osedlat 2,2 JTS tak to zkus, ne ze by to melo na TBi dynamicky, ale vice si overis onen rozdil. Nicmene ani tak ten rozdil neni tak markantni jak pises.beaumont píše:goes: Změna vůči tomu co jsem řídil, tj. diesel + V6 před FL a 1.8 TBi po FL. Opakuji (a už jsem to napsal o tři příspěvky výš), že nevím, za kolik z toho může FL a za kolik jiný motor, ale bylo to jako řídit dvě rozdílná auta.
pjanda: Ono by se asi našlo něco i dnes, ale do Caterhamu se nevejdu, do Lotusu a z něj lezu jak Abrhám do Velorexu, v Arielu bych nastydl a na Ferrari, Maserati nebo Lambo nemám a nikdy mít nebudu...
Z urciteho pohledu souhlasim, orientace na bezpecnost apod. je samozrejme tlacena masami, ktere ridit neumi, nechteji a cim mene to budou delat, tim budou spokojenejsi. Ale treba upadek co do kvality a trvanlivosti neni po vuli nikomu, viz treba vedle aktualni diskuse na tema E90. To auto jako takove mohu hodnotit z ruznych pohledu ruzne, ale jeho horsi kvalitu a trvanlivost musi kazdy uzivatel bez rozdilu hodnotit negativne.goes píše: z pohledu auto fandy mas samozrejme pravdu, z pohledu toho, ze auto je primarne dopravni prostredek jsou dnesni auta povetsinou pro uzivatele daleko lepsi a dotazenejsi. bezpecnejsi, komfortnejsi, jsou snazsi na ovladani apod. Nelze se asi divit, ze automobilky vyrabi primarne auta pro tyto masy, nez pro par fandu, kteri je proste neuzivi.