Možná po všech těch "preventivních" investicích do brambor už na šťavnatou baterku pro pindu nezbylo.
Podobné zanedbání péče řádného provozovatele vozového parku zasluhuje okamžitě 20 kliků, 30 dřepů a pro římské katolínky 666 fotřenášů.
Jo, i já (jako strojař ynženýr, který o elektrice ví akoráth, že "kope") tuším, že to bude něco takového. Jak začala blbnout před tím měsícem, tak ji musel Michal odtáhnout a pak mi hlásil, že tam byla někde (nevím kde) špatná kostra, tak to buď blbě ukostřil nebo (pravděpodobnější) je to uhnilé ještě někde jinde. Halt 16 let, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jo to chce někoho s měřákem, kdo se vyzná a ví jak hledat přechodový odpory a úbytky. Taková osvědčená věc u starších aut bývá, vytahat a zastrkat všecky konektory který kde najdeš. Jen na tom bodycomputeru co je vlevo dole pod palubkou, co ovládá skoro všecko kromě motoru a airbagu, je těch zástrček plno a jejich provedení je, mírně řečeno pochybné. A pozor, není to problém Itálie, dělá to Siemens a nejspíš si myslí, že jak to není lokomotiva, tak stačí vlásky a špendlíčky místo kabelů a konektorů. Já tam řešil vyhřátý přívod k přednímu světlu, fakt jak špendlíčky a to tam pár ampér teče. Ale tak už to bývalo dávno, jak v taliánovi zlobí elektrika, určitě je za tím němec.
Ale tu baterku bych určitě změřil taky, i nová může být vadná.
Snowman000 píše: ↑pát 18 bře 16:21
Tak som asi prisiel na to, preco mi pri prejazde neroznosti od laveho predneho kolesa bucha...
(Vsimnite si miesto kde sa spaja tycka a stabik a tak 10cm vyssie to mlati...)
Je mozne aby tam niekto namontoval zly stabik?
Viete mi to prosim niekto pozriet?
Dakujem
Opravene
Samozrejme nie mnou...ale podarilo sa mi cez par kontaktov dostat k zaujimavemu servisu co robi cisto bavoraky a (ne)prekvapivo zvladli aj malu Pindy Pandu
Za vsetkym bol KO silentblok uchytenia prevodovky, ktora si "sadla" kam nemala...
Myslim, ze ak dalsie auto bude nahodou bavorak tak viem kam s nim pojdem (a ne len s nim)
Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD LSD
Fiat Panda 100HP 6MT without ESP
VW Passat Alltrack 2.0 TSI 220k 7st. DSG 4MOTION
Nechápu.... zítra du s Pindicou na STK, taxem chtěl vymazat chyby v paměti (protože si v poslední době několikrát škytla wolej do sání a spadla do nouzáku) a.... v paměti žádné chyby nejsou/nebyly.
To sem zvjedaff, co zítra na STK najdou, doufám, že to nebde podobné story jako se světlama na bramborovi2....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Právě sem měl problém s balíkem, za který ale (asi) nemůže ČPošta - Pindica bude potřebovat brzo další řádný 15kkm servis, taxem objednal 5l kanistr woleje (italský, dyž italské auto) a .... kanistr má v rohu dírku, z 5ti litrů dobrý litr vytekl do obalů (dvojnásobný igelitový pytlík = udržel ten olej uvnitř)... ale při vyndavání sem se zbabral fest. Důležité ale je, že vytekl jen litr, čili 4 litry zbyly a to je na servis stále dost = Pindica totiž potřebuje jen 2,8litru. Ufff.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.