Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1946
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Lachende Bestien »

Pak se též nabízí možnost vyměnit preventivně celý motor za jiný jetý, ale plně funkční, a původní si nechat na endé, bude-li třeba něco zase vyměnit. :ymdevil:
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16400
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Ty jo, fčíl sem nutně potřeboval zajet do práce = Pindica. Na těch 2,2 km mi 4x zdechla, to se už opravdu nedá, musím to řešit (Michal resp. profi "live" diag.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1881
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Zajda »

"Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky."
Albert Einstein
《》
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3245
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od mattonecz »

Tvl nova stoji asi jako tvoje kolo nebo to co cpes do tech svejch veteranu za rok v servise. Penize zjevne mas tak nevim proc ztracis cas na tomto
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16400
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Jenomže nová už není atmo a má tisíce povinných EU pičičand.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1946
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Lachende Bestien »

Na jednu stranu jistě lze obdivovat vaši trpělivost a závidět servícemanovi podobně výjimečného zákazníka, na druhou stranu ovšem lze vnímat opakovanou a bezvýslednou snahu o opravu téže závady jako projev nedostatku respektu dodavatele služeb vůči podobně exkluzivnímu klientovi.

Nejsem-li totiž schopen ani do třetice všeho neutrálního problém vyřešit, měl bych doporučit alternativní servis (a nejlépe i konkrétního specialistu třeba na fyjatí motory), uznat své nedostatky a nehrát si na všeuměla.

Realita je paradox, takže bacha na to, aby mechanik v opakované snaze stroj opravit a budit obzvlášť u exkluzivního a dlouholetého zákazníka dojem, že je ve svém oboru schopný jakýkoli problém v rozumné době vyřešit, naopak tohoto zákazníka neodradil svou předstíranou všehoschopností a marněním jeho času nekonečným vyměňováním dílů.

Anebo si majitel pundy těmito hrátkami krátí dlouhé chvíle a zpestřuje nudu při používání spolehlivě funkčních strojů, takže pak je vše v totálním ordnungu. :ympeace:
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3245
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od mattonecz »

Sme zrovna na Sicilii a zitra si Pandu na 3 dny pujcuju tak uvidime :D
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 456
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

tak to jsem zvědavej na resumé :-) Jeden kolega, když měl svého notně zchátralého Pasata TDI mimo provoz, si půjčoval Lancii Y s tím samým fiatím motorkem 1,2 a lamentoval že to nemá výkon. No nemá, s tím musíš zacházet po italsku, plyn má jen dvě polohy. První je protůrovávání, hen hen hen hen a druhá huiiiiiii, Všecko řeší dvojka a plnej. Furt. V horách stačí dvojka a trojka, jít pod 3000 otáček je nesmysl, to fakt netáhne vodspoda.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1881
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Zajda »

pavproch píše: pon 21 srp 10:53 Jenomže nová už není atmo a má tisíce povinných EU pičičand.
Aspoň tam jde funkce Stop & Start uživatelsky ovlivňovat narozdíl od tvého exempláře :D

Mezitím co tvůj mechanik povyměňuje půlku motorového prostoru si třeba můžeš zajet do Fryštáku pro Swift 4x4 a přes zimu s ním jezdit kontrolovat progres :-)
Splní všechny požadavky staromilce - čtyřválec, atmosféra, nepřímovstřik.
V základní výbavě s manuální klimou a bez tabletu se dokonce vnitřní okruh přepíná táhlem.
Kdo to dneska má.

Pravda - jednadvojka má mikrohybridní baterečku a postrkávací startér/generátor.
Ale zase tím odpadá variabilní dobíjení startovací baterie, která dostává staromilsky konstantní napětí.

Případně Jimny - kapesní offroad na žebřinovém rámu, kdyby stačila jen 2 místa k sezení.
Prodává se už jen jako užitkový N1 jelikož není absolutně optimalizovaný na normovaný test spotřeby.
Nemá ani Stop & Start.
S výsledkem 7,7l na sto by také jako osobák musel být o cca 200 tisíc dražší, což si dovolili nabízet jen překupníci z AAA, nikoliv už importér.
《》
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5506
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Zajda píše: pon 21 srp 20:41
pavproch píše: pon 21 srp 10:53 Jenomže nová už není atmo a má tisíce povinných EU pičičand.
Aspoň tam jde funkce Stop & Start uživatelsky ovlivňovat narozdíl od tvého exempláře :D

Tos trefil moc hezky :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět