Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 448
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

pravá zadní brzda mi zadrhla loni, trošku jsem zahejbal s pístkem a od tý doby dobrý. Kotouče mám taky rezavý, sice se je snažím občas čistit taháním za ručnici ale není to nic platný. Bohužel je to normální, děje se to i v lepších stájích, ty zadní brzdy prostě za provozu málo tahají, obzvlášť u té permanentní 4x4. Ono se to přenáší mezi nápravama. Nový kotouče a destičky už na mě čekají na Zásilkovně, příští týden mám dovolenou, tak si udělám autíčkářův den a rozmontýruju to.
Mimo to mám rozžvejkaný gumy v okách zadních tlumičů, je znát že to tam plandá, v zatáčkách zadek plave. Jenže samostatně se takový silentblok nedá sehnat a měnit tlumiče se mi nechce, zdají se být dobré. No snad něco vymyslím.

Ještě ke staršímu tématu, Una měly v té odvětrávací hadici sítko originál. Teda pokud je někdo nevyhodil. Byla to taková drátěná věc podobná kartáčku na mytí flašek nebo na čistění flinty. Občas se to muselo vyndat a vyčistit, když se to zalepilo nějakým hnusem, tlačilo to mastnotu kolem měrky.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Jaxem sem už naspal, v březenci sem do toho odvětrání nacpal sítko/filtr Festo a od té doby (4 měsíce @ 4tis km) je klid, takže to asi pomohlo, no... klepklepklep na dřwo :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

pavproch 28.březence píše:Nakonec sem si uvědomil, že je tam strašně málo místa na bastlení nějakého odlučovače, taxem do tý odvětrávací trubky narval (silou, aby se náhodou nepohnulo přetlakem nebo podtlakem) "sítko" (tlumič hluku) z pneumatického tlumiče hluku Festo (ešče že mám firmu, kde máme takových blbinců hafo). Odpoledne to pudu prvně po ingstalaci nastartovat, doufám, že mě to něčím nepřekvapí.
Tak, půl roku a ca 6tis km byl klid (a já se už i radoval, jaxem nato vyzrál) a.... minulý týden mně a fčera juniorovi zase flusla wolej (i skrz ten filtr Festo) do sání a spadla do nouzáku. Čili 2x rozborka/sborka a čištění na krajnici cesty (od jara rači vozíme v pindici v kufru náčiní kdyby náhodou). Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

No, já bych to viděl na tvou oblíbenou GO motoru.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

Toto si pyta swap :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Pindica sice dojíždí k metě 150 tiskm, kdy budu dělat opravdu velký servis, ne že ne, ale GO motoru (návazně na doporučení tady) určitě dělat NEbudu. :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 448
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

je to teda hrozně divný jak se tam ten olej dostane. Napadají mě snad jen dvě věci. Že je něco blbě v prostoru vačky, buď nějak nepovedený kanálky co odvádí olej zpátky do bloku nebo dírky v těsnění, že se tam olej nahromadí a občas tam šplouchne. Anebo druhá věc kterou už jsem myslím někde zmínil, že je tam nějak špatně protirozstřikový plech ve víku.
Zkus sundat víko ventilů. Filtr vzduchu sundáváš, dál to je taky hračka Jsou to jen 4 šroubky a snímač polohy vačky, jo a ještě je tam plastový držák kabelů ke vstřikům. V tom víku je zašprajcovaný kus plechu který brání tomu aby olej z vačky cákal právě do toho odvětrání a do nalévacího otvoru. Pokud by se třeba uvolnil, mohl by se někam posunout.


Jo a ještě jak jsem psal výše, že mám rozšmelcovaný silentbloky na tlumičích, tak jsem je opravil. Vymazal jsem je polyuretanovým lepícím tmelem, je to jak nový a zatím to drží. Tuningáři si takhle dělají z normálních silentbloků podvozku "sportovní", když nemají prachy na tovární polyuretany, tím že vyplní ty dutiny v silentbloku aby byl tužší. Což ale nebyl ten případ, já vyplnil "dutiny" které tam nemají být.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Btw, jak píšu, budu při 150tis km (@ skoro 15 let) dělat "velký" servis (bo, jaxem tu spal už mockrát, Pindicu si nechávám už "nafurt"):

- všechny náplně, svíčky, cívky, filtry
- spojka, dvouhmota (je tam ještě původní a už mi jednou klouzla)
- nové (komplet) zadní brzdy (brzdiče, kotouče) - několikrát už PZ brzda zůstala viset a přehřála kolo, proto budu měnit i ložisko PZ kola)
- všechny klouby, tyčky stabilizátorů atd na nápravách (už sem jednou měnil ca při 90tis km a už to zase tluče na výmolech)
- nová převodka řízení (je tam původní a má už sakra vůle)

Řemeny, rozvody a pumpu sem dělal ve 120tis km.

Co dalšího byste mi doporučili udělat?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Tlumiče a péra
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Kavis »

Gufera na zadnim difu.
Odpovědět