Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Do aaa nepude, je a bude moje dokad se nerozpadne nebo nám spalováky nezakážou.
Kromě běžného servisu (jako že servisní plán pro 150kkm toho předepisuje dost) se dělalo:
- úplně všechny náplně
- spojka, dvouhmota
- nové (komplet) zadní brzdy (pravá zadní zůstávala viset a už nepomáhalo vyčištění/rozhýbání)
- od té visící brzdy bylo vyhřáté ložisko PZ kola, tak výměna
- komplet všechny ramena, silenbloky, uložení př. i z. náprava, kosti atd.
- nová převodka řízení (měla už vůle jaxfin) + geoška
- nové zadní pružiny (už byly opravdu moc zežrané rzí)
Většinou OEM díly.
Jo, a fakturou sem opravdu prakticky zdvojnásobil její hodnotu (80). Ale to mi neva, mám ji ráth, takže tak.
A ešče to není fšecko, Michal jen vyčistil škrt. klapu a neska mi otáčky na volnoběh zase zůstaly viset na 1500, takže ještě budu měnit + případně i tu druhou klapku, jak tady spal Pepa:
Kromě běžného servisu (jako že servisní plán pro 150kkm toho předepisuje dost) se dělalo:
- úplně všechny náplně
- spojka, dvouhmota
- nové (komplet) zadní brzdy (pravá zadní zůstávala viset a už nepomáhalo vyčištění/rozhýbání)
- od té visící brzdy bylo vyhřáté ložisko PZ kola, tak výměna
- komplet všechny ramena, silenbloky, uložení př. i z. náprava, kosti atd.
- nová převodka řízení (měla už vůle jaxfin) + geoška
- nové zadní pružiny (už byly opravdu moc zežrané rzí)
Většinou OEM díly.
Jo, a fakturou sem opravdu prakticky zdvojnásobil její hodnotu (80). Ale to mi neva, mám ji ráth, takže tak.
A ešče to není fšecko, Michal jen vyčistil škrt. klapu a neska mi otáčky na volnoběh zase zůstaly viset na 1500, takže ještě budu měnit + případně i tu druhou klapku, jak tady spal Pepa:
pepaSFI píše:U těch s euro 3 s klapkou na lanko prý občas zlobí ventil řízení volnoběhu. Je to vlastně taková malá "škrtící klapka", dost složitý elektricky ovládaný ventil vedle hlavní klapky. Nějak prý se to dá vyčistit a rozchodit ale detaily nevím.já mám euro 4 s elektrickou klapkou, tam se volnoběh řídí přímo tou hlavní, ona je stejně ovládaná počítačem, ta si už z principu tak trochu dělá co chce, nejhorší to je v tomhle podzimním počasí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Kura, už hodinu čumím do EPER (neska funguje) a zaboha tam tu škrtící klapu nemožu najít.
EDIT o další hodinu později: nenašel, prdim nato, našel sem ingzeráth na tu škr. klapku na ebayi, je tam v něm i (zřejmě) katalogové číslo.
EDIT o další hodinu později: nenašel, prdim nato, našel sem ingzeráth na tu škr. klapku na ebayi, je tam v něm i (zřejmě) katalogové číslo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
do EPER já nevidím ale klapka je třeba tady https://www.fiatdily.cz/skrtici-klapka- ... 2-8v-orig3
Ten volnoběh je ten půlměsícovitý otvor vedle hlavní klapky, na obrázku směrem dolů a v něm je jakési šoupě ovládané nějakýma elektromagnetama, to je tuším to černé vlevo dole. Prý se to časem začne zadrhávat ale detaily nevím, jak už jsem psal, mám klapku elektrickou, ta je úplně jednoduchá, volnoběh si řídí tou hlavní klapkou. Taky je možná potřeba klapku vyresetovat a nakalibrovat, buď přes diagnostiku nebo jsou na to všelijaký postupy. U toho mého to bylo nějaké zapínání a vypínání klíčku a šlapání na plyn a pak se muselo nastartovat a nechat to běžet a na nic nesahat aby si ten mozek všecko osahal a naučil.
Ten volnoběh je ten půlměsícovitý otvor vedle hlavní klapky, na obrázku směrem dolů a v něm je jakési šoupě ovládané nějakýma elektromagnetama, to je tuším to černé vlevo dole. Prý se to časem začne zadrhávat ale detaily nevím, jak už jsem psal, mám klapku elektrickou, ta je úplně jednoduchá, volnoběh si řídí tou hlavní klapkou. Taky je možná potřeba klapku vyresetovat a nakalibrovat, buď přes diagnostiku nebo jsou na to všelijaký postupy. U toho mého to bylo nějaké zapínání a vypínání klíčku a šlapání na plyn a pak se muselo nastartovat a nechat to běžet a na nic nesahat aby si ten mozek všecko osahal a naučil.
Re: Fiat a vše kolem nich
Kuju. To mě nenapadlo kuknout i na fiatdily.cz (tu stránku znám, už sem tam kupoval - naposled sedadla pro Pindicu).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Taky se mi to možná hodí, na Fiorinu 1,3MJT praskl po 200tkm řetízek a potkalo se to... Do hajzlu, žádnou výměnu rozvodu, výrobce nepředepisuje
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Do řiti! Už fčera dyž sem jel pod kopec i zpět sem si říkal, že Pindica po tom servisu nějak divně h(l)učí a neska sem si to potvrdil - něco tam hučí/drhne při plachtění (zvuk jak přidřené ložisko v kole), tenhle zvuk před servisem nevydávala. Doparoma. To zas bude potrat na to přijít, co to je....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Ty neznáš takový to, že když něco funguje, tak do toho nehrabej?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Fiat a vše kolem nich
Jj, taky mě to napadlo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Náhradní škrt. klapu pro Pindicu mám, pochvala pro fiatdily.cz i DPD (v telce furt mluví o tom, jaxou doručovatelsé služby zahlceny před vánočkama, já objednal v neděli a fčíl už mám fprackách).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.