Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod pavproch » pon 28 říj 16:03

Aha, tak já ten post blbě pochopil... :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14569
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod PepaSFI » pon 28 říj 16:31

pohraj si s nastavením toho rádia, pod tlačítkem AUDIO je základní nastavení zvuku, balance, přední repro-zadní repro, výšky basy. Zadní repráky jsou malé, je potřeba jim ubrat, poslat víc dopředu. Výšky a basy taky přidat, klidně skoro na plno. Když jsou stažené, ubírá to na hlasitosti. Pak to má v MENU ještě equalizer, tím si výsledný zvuk doladíš. Jsou tam nějaké přednastavené, rock, jazz, clasic a pak uživatelské nastavení.

Ta USB krabička je dost drahá, stojí asi jak nějaké horší rádio z obchoďáku a kupodivu i z Číny to není úplně laciné. Bez BT jsou levnější, některé mají jen USB, některé i SD nebo připojení iPhone.
PepaSFI
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 153
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod Snowman000 » pon 28 říj 18:11

Diky...nastavim a uvidime ;)
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4627
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod HondaMan » pon 28 říj 18:19

Já do.a kdyžtak jede YATOUR adapter mám. Ale tuším, že je několik tipů, tak by to bylo potreba proverit...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3160
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod PepaSFI » pon 28 říj 19:20

určitě se to liší konektorem do rádia a možná i softwarem protože se to musí nechat z rádia ovládat. Podle toho jak jsem to zkoumal, obvykle je to tak že to pasuje dejme tomu do radií Fiat Alfa Lancia značky Blaupunkt od roku toho a toho do roku toho a toho kromě takové a takové výbavy kde je systém s navigací. A pak bývá vypsaná tabulka konkrétních typů rádií a aut viz třeba [url][https://www.ahifi.cz/digitalni-hudebni-adapter-yatour-yt-m06-fa.html/url]
PepaSFI
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 153
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod HondaMan » pon 28 říj 19:36

Já mám pro PSA, ale Baupunkt to byl také...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3160
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod Snowman000 » pon 28 říj 20:17

Skusim to cez vikend rozobrat a uvidime. Teraz je k tomu namontovany nejaky Parot nalepeny na palubke, ktory pojde urcite doprec...
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4627
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod Snowman000 » sob 02 lis 13:01

Par dalsich poznatkov zo zivota s Pandou...
Za cely tyzden som nesadol do ineho auta :P

Nadrz to ma fakt malinku, ale ani s vypatim vsetkych sil som sa v meste nedostal cez 10l/100km (A4 pri o dost normalnejsom pouzivani na rovnakych trasach je okolo 12-13) takze realny dojazd bude furt cez 300km. A fakt sa tu bavime o jazde kedy neviem ci mi predne gumy vydrzia aj dalsiu sezonu ;))
Ma to dost nizko predny naraznik a celkovo podvozok, takze bacha na obrubniky a pri parkovani na chodniku.
Tym jak to ma kratke a vysoke vratka tak sa aj pri priecnom parkovani do auta lahucko nastupuje a naklada prcek.
Nevidim dovod jazdit v normalnom rezime. Od zaciatku tam mam SPORT,(ostane aj po vypnuti a znovu nastartovani) takze volant ma aspon odpor (ked uz tych info od predku moc niet) a motor reaguje prijemne ostro a razne. Tiez medziplyny nie je problem trafit (v Normal, to zbytocne trva kym zareaguje), trosku ten dojem kazi spojka, ma dost makky zaber a asi bude mat aj najlepsie casy zasebou.
A ani na ten prejazd zakrut som si este uplne nezvykol...cast prikladam mojmu fear faktoru a zvyku z MX-5 kde sa sedelo na zemi a cast je naladenie podvozka, maly a tuhy zdvih tlmicov v kombinacii s vyssim taziskom. Gripu je fakt hodne a ked sa to zareze spravne od spicky (analogia ala carvingova lyza :) ) tak zakrutami krasne preleti tempom ktore bych jej nikdy nehadal. Horsie ale je ak je tam nejaka ostra nerovnost, vtedy si to trosku cele odskoci (aj vdaka malej sirke auta je kam), ale hned sa aj chyti, alebo vacsia vlna a vtedy sa cela ta krabicka neprijemne zhupne a zavlni. Ale ked si na to clovek navykne a zacne s tym pocitat, tak by to nemuselo tak vadit a zase neni to taky rozkyvany pocit velkeho SUV, ona len viacej kopiruje vsetko co na ceste je a pridava to na dramaticnosti a pocitu rychlosti.

Nedostatky: Uz spomenuta spojka asi bude niekedy naplane. Taktiez teda brzdy asi...predsa len si to pyta trosku viac sily, pedal posobi trosku lepkavo, ked uz su kotuce na vsetkych kolesach tak tam dam nieco lepsie Koncovy tlmic vyfuku ma svoj obal uz slusne zkorodovany, ale kym tam neni diera tak neriesim. V sedacke vodica je jedna priecna pruzina asi zlomena a sedacka je akoby viacej zalomena pod lopatkami. Nie je to moc poznat, ale na chrbte urobila v caluneni malinku dierku a trci odtial ked v nej sedim, takze bude treba vyzliect sedacku a napravit to.
Na ten vek, km, cenu noveho a toho za co som to kupil, kategoriu, vyrobcu a miesto vzniku, je to fakt prekvapivo malo vytiek a verim, ze to tak aj ostane :D

A samozrejme ju caka nejaky ten zakladny servis, takze olej, sviecky, filtre.

PS: Prcek je z nej snad viac nadseny jak ja, furt sa mi hrabe za volant a chce tocit volantom, radit pakou a hybat vsetkymi hejblatkami. Ma to vsetko krasne po ruke a idealne velke na jeho rucky (A4 ho teda neba) :P

Pre PP, alebo ineho admina: Ak sa vam chce tak kludne prosim prehodte vlakno do "Fiatu a inych talianskych mileniek" ;)
Naposledy upravil Snowman000 dne sob 02 lis 13:07, celkově upraveno 2
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4627
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod pavproch » sob 02 lis 13:06

Přešibováno na italské nádraží
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14569
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod Snowman000 » sob 02 lis 13:09

Dikycko :)

Ranna dilema...no prekvapivo s jasnym vitazom :-?
Obrázek
Naposledy upravil Snowman000 dne pon 04 lis 13:52, celkově upraveno 1
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4627
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Italská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků