Fiat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod Snowman000 » pon 21 říj 09:42

Jarka: Tak teba mam este viacej odruky ja M.Z. ale ponuka na porovnanie sa neodmieta, verim ze sa niekedy ukazem aj v tych krajoch este ;)

Jo a doma som si trosku zalistoval starymi castami Autocaru/Carauta a tento super clanok na mna vyskocil :ymhug:
Obrázek
Obrázek
PS: Verim ze vydavatelovi to vadit nebude a tiez miestnemu AF cenzurovemu oku ;)
FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4191
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod Snowman000 » pát 25 říj 13:17

Tak uz je oficialne moja :x
Obrázek
FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4191
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod M.Z. » pát 25 říj 17:34

Super, jestli to klapne, tak máš jako bonus test kompresoru v náklaďáku ;)
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3492
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod jarka » pát 25 říj 18:08

Super raketka do města a okolí, ať slouží.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2266
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod pavproch » pát 25 říj 18:18

Vítej v klubu černých pindic. :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12932
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod francis » pát 25 říj 18:18

Fakt pekna! :ymapplause: Skoda, ze jsi ji nemel pred temi par tydny. Taky jsem o ni driv uvazoval
Mirek
francis
Mistr volantu
 
Příspěvky: 538
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod jerry » pát 25 říj 18:50

Ať dobře slouží a umožní hodně radosti :) A černá jí sluší. Já nikdy neměl rád černá auta, nikdy jsem černé auto neměl, až teď co mám černého SSS, tak se mi "černoši" začínají líbit. Je vidět, že člověk si zvykne na všechno :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1805
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod Zajda » sob 26 říj 09:15

Hezká, červený pruh je top, úplný Ferat:-) Dobový článek J.Červenky se mi taky vybavil.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1026
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Příspěvekod Snowman000 » ned 27 říj 18:55

M.Z.: Diky za ponuku...lakavu ponuku :) Nejaky trip bych si s nou celkom aj odvazil dat (vid. zazitky nizsie). Mozeme potom skusit ci sa zmesti na korbu :D

Jarka, PP a Jerry: Diky diky...asi najviac sa mi paci v tej kovovej sedej, alebo potom v modrej, ale nejako moc navyber aj tak nebolo :) A ani ja predtym cierne auto nemal...iba rodinneho Golfa co ma mamka.

Zajda: Tie cervene linky su original...bolo to pod paketom Pandemonium a sucast boli aj cervene brzdice B-)

Francis: Tak ked si tu bol tak vies ze ja mal hlavu plnu Golfu R, ale potom som musel prehodnotit realne financie a potreby a planovane vyuzitie a skoncil v aute s 1/3 vykonu L-)
FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4191
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

FIat Panda 100HP ako daily nahrada za MX-5

Příspěvekod Snowman000 » ned 27 říj 20:50

Snowman000 píše:Tak ja vul to kupil :D

Ja z toho bol velmi prijemne prekvapeny. Nikdy som si neuvedomil ake je to pidi auto, jak keby sa niekomu zasekla kopirka na 70%, no zaroven som si sam za seba sadol, do kufra v pohode kocik, len je to take uzsie, co mi nijako moc neva. Posed je taky zachodovy, ale tym ze je to cele take vyssie tak mi menej vadi jak v inych mini autach a je z toho skvely vyhlad (pritulka si velmi pochvalovala) a zachranuje to radicka asi 10cm od volantu. Prevodovka neni z najpresnejsich (co by ale za nu ale take BMW dalo) ale to sprevodovanie je pecka...cela ta kombinacia motor-prevodovka je to o com tato cela krabicka je. Motor je taky maly nadrzany diablik, krasna ozvena za casmi atmosfer nezatazenych terajsich euro noriem a zaroven velkych hmotnosti...pocitovo (v realite asi urcite ne) snad ide jak ta moja MX-5 s 1.8. Na podvozok moc casu a moznosti oskusat nebolo, ale to co som sa najviac bal, prehnana tvrdost sa az tak moc neprejavila, na tu velkost a 45 gumy to nebolo nejako obmedzujuce, ale tak uvidime co to povie v BA :P

V piatok sa ide po nu a to ma budu cakat prve (ostre) kilometre. Inak prekvapivo dobry stav, z vonku z vnutra, nove gumy, bez hrdze (jedine tlmic vyfuka chyteny, co moc neva)...


Tak prvotne dojmy trosku rad rozsirim :)

Dialnica..."jemny" sok po presadnuti z Passatu B8,5 s BiTDI =))
(Ak by niekto chcel, par postrehov spisat mozem, ale neni to nic pre mna)
Je v tom proste kraval, ani ta 6-rychlostka (pri 140km/h to toci 4tisic ot.) nie je na dlhe dialnicne vylety a motor prehluci vsetko. Ale na druhu stranu, musim priznat ze pomaly sa neslo a vidiet tuto krabicku ist 160+ v lavom pruhu moc ludi necaka a na tu rychlost sa vysplha relativne rychlo, vyrazne rychlejsie ako byvale Lupo s 1.4. Stabilita je tiez na ten podoris v pohode, trochu citit vietor ked fukne. Len ta samotna dialnica je akosi siroka a to aj zuzenia na 2 metre, tak sa tam trosku citi clovek stratene. Spotrebovo to bolo za nejakych 8,5 podla pp, ale pomaly sa rozhodne neslo a ked sa rychlost znizila na nejakych 130 tak uz to bolo krasnych 7.

Okresky...tu este nie som uplne mudry, kedze len niekolko km bolo a nie ostrym tempom...tuto cast verim, ze doplnim cim skor, ale par poznatkov predsa len je. Vykon na predbiehanie sa najde a vyrazne pomoze ked si to trosku predtym clovek rozohra. Rozmery ale dovoluju aj trosku drzosti vo vlaciku pomalsich aut :P

Mesto...och jak ta sa tu citi doma ^:)^ Maly nasraty motor, kratucka prevodovka (mestskych 50-60 sa da ist aj na 6...no na vytocenu 2 je to rozhodne vacsia prdel) a minimalne rozmery...neda sa na tom chodit normalne. Aj pritulka, ktora mi pindala preco s nou idem jak keby sme zase sli do porodnice...po presadnuti a prvotnom frflani ake je to vsetko zase ine nez je zvyknuta, to na prvom semafore odpalila s piskajucimi gumami, hodila mysku vpravo, vlavo, a iduc nejakych 70 vynadala tomu predsebou co sa tak vlecie... :D
A na parkovisku to nie je o hladani volneho miesta, ale o hladani toho najmensieho kam sa s tym este odvazim strcit. Potom vystupim a zistim ze tam kam bych sa s A4 pozdlzne nezmestil mam este na oboch koncom dobreho pol metra...proste nejak takto vyzera na klasickom parkovacom mieste :)
Obrázek
A co ta povestna tvrdost podvozka? Asi sa za tych 15 rokov co vznikli prve testy nieco zmenilo...bud su cesty nejake lepsie ako vtedy, alebo kazde jedno auto kazdej jednej triedy musi byt spravne sportove a tvrde, sak bolo testovane na Nurburgringu, a preto je medzi nimi Panda vlastne celkom prijatelne pohodlna. Jasne velkym ostrym vytlkom vzhladom na tie male koliecka s minimom gumy radsej obchadzam a cez retarder tiez neletim ako kedysi na XVcku, ale od nejakeho kostitrasu to ma prekvapivo daleko.
A poslednym prijemnym prekvapenim, je interier. O priestore som uz pisal, ale pre mna je este vacsim kvalita a pocit solidnosti. Ani po 175tisic km a 12tich rokoch vo vnutri nic nevrzga, vsetky packy a ovladatka idu presne, za toto by sa ani VAG urcite hambit nemusel.

Je to moje prve talianske auto ale zatial je to az moc krasny romanik s pravou brunetkou z Talianska, ktora to vie spravne vasnivo roztocit...uvidime teda ci to casom nevyprcha, alebo nezmeni na poriadnu hadku s lietajucimi taniermi, ale ak bude rano treba ist do najblizsieho obchodu kupit mlieko, tak z ponuky A4, MX-5 a Pandy volim brunetu :ymhug:
Naposledy upravil Snowman000 dne ned 27 říj 22:03, celkově upraveno 1
FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4191
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Italská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků