Porucha diagnostického systému motoru EOBD

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.

Porucha diagnostického systému motoru EOBD

Příspěvekod zbynek.ji » úte 11 zář 13:17

Mám fiat Panda 2009 1.2 44kw
Problémy začaly zvýšenými otáčkami na volnoběh cca 1300 otáček.
Poté auto při jízdě začalo poskakovat.
Nárazově se rozsvítí kontrolka PORUCHA DIAGNOSTICKÉHO SYSTÉMU MOTORU EOBD (jantarově žlutá)
Škrtící klapka vyměněna a vyčištěna, zapalovací kabely a svíčky vyměněny.
Poté kontrolka na den zhasla.
Diagnostika ukazuje snímač polohy škrtící klapky
Nevím co s autem, nemáte někdo kontakt na dobrého mechanika v Brně?
zbynek.ji
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 11 zář 13:01

Re: Porucha diagnostického systému motoru EOBD

Příspěvekod 970ka » úte 11 zář 16:59

Říkáš ,začalo poskakovat ? To patří tedy do vedlejšího vlákna koníků z Maranella. :-)
Carrera S , X 5 3,0 D , MB SL 320 ,Kawa W800
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
 
Příspěvky: 791
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov

Re: Porucha diagnostického systému motoru EOBD

Příspěvekod pavproch » úte 11 zář 17:50

Mám pindicu se stejným motorem MY2006

V prvé řadě najdi někoho s Fiat diagnostikou (zkusil bych pandí.fiat.forum). A potom najít nějakého servisáka, který se v těhle jednoduchých fiatích motorech vyzná).

Ač je to k nevíře, mně vždy velmi dobře pomohla paní Lacigová z Fiat odnože DobeCar Holešov.

Vysvětlivky:

Univerzální diagnostiky, co má každej druhej jouda v garáži sou na prd.
Šikovný servisák, co rozumí motorům vůbec nemusí být specializovaný jen na fiaty.
Autorizáky většinou stojí za drahý prd, ale jsou i vyjímky.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14569
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30


Zpět na Italská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků