Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod retron » pon 21 říj 21:00

já americký Veloce tzn. 280vou zadokolku anebo quattroformaggi, který má podle mě nastavený podvozek tak, jak bych očekával (tuhý ale nedrncá), než evropské Veloce radši základní dvoustovku zadokolku, 180 nafta má nahoře trochu astma, ale zase má aspoň manuál. intr doporučuju Veloce perforované sedačky a světlý dřevo... a jsem u největšího problému Giulie oproti D3 - nekonfigurovatelná!
retron
Letec
 
Příspěvky: 1168
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod Stepan » pon 21 říj 21:14

ty benzíny jsou prej stejný btw.
Tak třeba by se dealer na nějakej neofiko chip ukecat nechal, VW třeba umí :)
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3203
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod retron » pon 21 říj 23:08

no jsou a nejsou, je fakt, že 80 koní tam poznat není, ale charakter těch dvou verzí je dost odlišný, paradoxně lepší svezení je se slabší zadokolkou, každopádně, obě mají na mě až moc měkce naladěný podvozek, při rychlém průletu na okresce je poněkud nervózní, což je evidetní, když se přesedne do čtyřlístku, který je někde jinde :) existuje prý čip na základní dvoulitr, kdy v D režimu by měl mít těch 280k
retron
Letec
 
Příspěvky: 1168
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod Stepan » úte 22 říj 12:07

ceš mi říct, že těch 200k jede stejně jako 280k? No to musí bejt poježděníčko :D
čtyřlístek je trošku jiná kategorie, to bych sem netahal
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3203
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod honziss » úte 22 říj 12:20

280k verze ma horsi odezvy v nizsich otackach, ale lepsi spicku a trochu hrubsi zvuk. 200k verze reaguje dole lip, ma linearnejsi prubeh a spicku skoro zadnou, funguje dost podobne jako nizsi vykonovy verze vw ea888, jen ma lepsi zvuk.

Ano, zakladni verze je mekka a totalne rozmydlena okreska ji dokaze trochu pricne rozhoupat, ale proti veloce je znat nizsi hmotnost a i na zakladnich 17" eco gumach ma gripu az az. Veloce mi prisla na okresce o malinko horsi, rozkymacenejsi a vic mlatila kolama, protoze od 18" jsou standardem RFT. Zakladni super rwd - hodne rozbita silnice, ve 120+ tempu ji sice trochu rozhoupe, ale kola neodskakujou, neni zaludna a furt se pres to nese tak nejak lehce, takze clovek vubec nema pocit ze by autu nak extra nakladal nebo ublizoval. Kdyz to srovnam s cuprou a gs450h, tak i se 150k dieslem jsem na ni lital po okreskach jednoznacne nejrychlejc.

Co zamrzi je nevypinantelnej prokluz a esp u super (nevim jak to ma veloce), protoze si myslim ze to je presne to auto co by se treba na snehu fungovalo s vypnutou elektronikou naprosto bajecne, lehce. Elektronika sice trosku zadek vybocit necha, ale jak je to pres 10-15 stupnu kontra, tak hodi kotvu a sebere vykon.

V QV jsem byl vezen, neridil jsem. Ale ani tam mi neprisel podvozek zbytecne tvrdej.

Nedostane Giulia nakej facelift v brzky dobe?
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2154
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod Dix » úte 22 říj 13:09

Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Mistr volantu
 
Příspěvky: 979
Registrován: čtv 17 úno 09:00

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod retron » úte 22 říj 15:39

ne 280 nejede líp než 200, ale podvozkově mi prostě přišla 200 zábavnější a překvapivě čitelnější, nevím zda to je tim AWD anebo přizvednutým podvozkem, což u silnější verze logiku moc nedává. Co se týče gripu tak mi hrabal jak 180 dehet tak 200k benzín dost často při lehkém rozjezdu anebo vracáku, což se mi nestalo v poslední době se žádnou zadokolkou ani 15 let starou 525i. ESP jde pouze omezit pak se zase sepne, plně vypnout jde pouze u QV.
každopádně doporučuji připlatit si za "svor" a aktivní podvozek
QV podvozek je jak z jiné galaxie, evidentně velmi tuhé stabilizátory a přitom poměrně komfortní.
retron
Letec
 
Příspěvky: 1168
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod pavproch » ned 10 lis 12:56

Kdesyk sem zahlíd zprávu, že AR potají skončila s výrobou 4C a už jen doprodává skladoffky. Což mi připomělo (jako vždy reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let, v tymto přypadku asi 2 dny) že sem myslím v pátek poprvé zahlíd 4C "live"na silnici, a to na III/4848 mezi Kozlowitzama a Tichou

Vypadalo to zajímavě, škodaže už není/nebude.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12842
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod Kokokodaak » ned 10 lis 14:32

280k verze ma vyssi svetlou vysku? Vedel by nekdo pripadne o kolik?
Nasel jsem pro Giulii 9,9 cm, tak jsemse na ni nesel ani podivat, protoze je to prome nepouzitelne, ale pokud by Veloce mela vic, tak uz by to mohlo by zajimave...
Kokokodaak
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 10 lis 14:28

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvekod honziss » ned 10 lis 15:14

+15mm a je to celkem videt kdyz ty auta stojej vedle sebe, coz se jeste umocni, kdyz ma vzadu 255 gumy.
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2154
Registrován: úte 08 bře 09:08

PředchozíDalší

Zpět na Italská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: nika a 2 návštevníků

cron