já jezdil s 1.4 MultiAir, jelo to pěkně, ale 170 koní jsem z toho tak nějak nevydoloval, ale hlavně varuju před TCT dvouspojkou, to byla tragédie, pozn. a to jsem jezdil pouze v D režimu. Jinak auto celkově super hravé, intr trochu plastové retro, pokud není alespoň v kůži, ale to se po přesednutí z A3ky zdá všechno.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: sob 01 zář 15:35
od x2005
Musím uznat, že ta italská uskákaná paštika zrychlje slušně. A řadit šestku v 275 kmh (dle gps) je teda mazec.......
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: ned 02 zář 17:18
od Dallen
Hlavně je mazec v tomhle ještě vůbec řadit
V Česku už stím "někdo" jel "někde" přes 300...
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: ned 16 zář 10:02
od vonkreuz
Na tvoji trubce Rasťo Chvála na GarazTV provedl komparativní vícedenní test Giulia QV a Stelvio QV. Povedený test - námětem, zpracováním, místy natáčení... Na Passo di Stelvio měli za sebou přes 3000km, takže po skončení tipuju okolo 4000km. Tipuji, že je to tak 10x více než je běžný tuzemský test.
Zajímalo by mě kde nebo jak vyhledáváte originální čísla dílů podle typu vozu ideálně i se schématem.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: stř 06 bře 13:38
od vonkreuz
eper.fiatforum.com
pekidi.com
V obou případech máš možnost vložit VIN konkrétního vozu. V případech, jako jsou např. tlumiče, pak jsou konkrétní pro tvoje auto zvýrazněné. Respektive ostatní jsou méně jasné. Raději mám pekidi, tolik se neseká.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: stř 06 bře 16:52
od pavproch
Tak, eper se často kouše (přetížení?)
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: stř 06 bře 17:27
od vonkreuz
Ano, přetížení. Lepší je samozřejmě napsat na forum na Alfisti.cz do příslušné sekce (Diagnostika?) zda někdo nedá odkaz na stažení ePeru přímo do PC. Tim odpadne sekání, padaní a boj a volné sloty a jinými uživateli.