Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od mmira »

Dam vedet, az se mi ozvou.

To auto dodnes v podstate denne jezdi, byt relativne kratke trasy, takze "spoleh" na nej je. Pro cloveka zvykleho na projev takto starych aut a jen trochu fandu mohou byt vsechny ty problemy hodne jen mavnuti ruky.

Zajimava je jedna vec, zatim jsem si nevsiml, ze by to nekde zasadne rezlo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 388
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Jaggie »

pavproch píše:Kdesyk sem zahlíd zprávu, že AR potají skončila s výrobou 4C a už jen doprodává skladoffky. Což mi připomělo (jako vždy reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let, v tymto přypadku asi 2 dny) že sem myslím v pátek poprvé zahlíd 4C "live"na silnici, a to na III/4848 mezi Kozlowitzama a Tichou

Vypadalo to zajímavě, škodaže už není/nebude.
mensi poznamka OT, nerika se Kozlowitze, ale Capindorf :-B
A6 C7 3.0tfsi 310hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od pavproch »

Já používám Capndorf, ale tomu by tady nikdo nerozuměl. :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od ctrl_j »

giulia-gta.jpg
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od pavproch »

Zvjedavost - kolik u teho asi bude cenoffka?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 156
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

Ad pavproch - tipuji kolem 3 mio… Někde jsem viděl taky speciální edici NRing a ta byla myslím taky kolem 3 mio...

Jinak se připojím k diskusi, má tu někdo reálnou zkušenost s Gulií v benzínu? Koukal jsem, že nové skladové až 2 leté se pohybují i kolem 800 tis. až 1 mio, plus jsou v pětileté záruce. Jak to jezdí, je s tím trochu zábava? Sype se to? Mě na tom fascinuje ta ztráta hodnoty oproti nové (třeba i nejetá skladovka se slevou 33%...). Případně má někdo zkušenost s motorem 2.9 Bi-Turbo v Gulii? V DE je za docela zajímavé ceny...

Berte to spíš jen jako takovou diskusní otázku, říká se, že by správná motorista měl alespoň jednou vlastnit Alfu, tak že bych si to někdy na léto pořídil a pak to poslal do světa dál :D Při těch cenách, by tam snad nemusel být za ten čas ani takovej propad. Teda jestli to pak někdo koupí...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
retron
Letec
Příspěvky: 1384
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od retron »

NRing smrdí pořád v Imofě za 3,2 což je jenom klasická QV v plné palbě s karbonovou střechou a zrcátky, takže tohle bude za víc. Z těch obrázků budou asi dvě verze GTA a GTA-M bez zadních sedaček.
Jezdil jsem se základním dvoulitrem, Veloce a QV. Zábava je paradoxně větší s dvoulitrem než s Veloce, jelikož je to jenom zadokolka a má níž podvozek, výkonově subjektivně v tom moc velký rozdíl není. Největší zábava je podle mě je, že kam se to pošle tam to jede, ale na můj vkus je to podvozkově dost měkké a ve vyšších rychlostech na okreskách se to pořád mele a je nutná korekce volantem. Pořádná zábava kombinovaná se studeným potem je až s QV, která je pořádně tuhá a přitom poddajná a jede to jako píchlá svině na jakýkoliv převod (jel jsem bohužel s automatem). Škoda je trochu odfkláklého interiéru, hlavně teda plastů na dveřích, dá se to eliminovat celokoženým interiérem vč. palubní desky a pak taky zpracování celkově. Jak se to sere nikdo moc neví, protože v benzínu je jich pár a nemaj tolik najeto, ale každou chvíli tam svítí nějaké chybové kontrolky, což je dost často spíš sw věc, svolávaček na to bylo ovšem dost. Skladovky jsou teď zajímavé, jelikož bude nebo už se dá objednat lehký facelift, kde toho ale moc nebude, dotykový displej a jiný středový tunel a páka automatu. Propad by nemusel být tak hrozný při nákupu kolem těch 750-800, jinak dva roky staré už padají značně.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od M.Z. »

Měl jsem od kámošů možnost svezení s QV v AT i MT. A byly to pořádné testíky :D Červenohorské Sedlo, Slovakiaring a Nordschleife.

Obě verze jsou úžasné, ale já bych si vybral MT. Je to krásně čitelné auto a při normální jízdě to člověka nesežere na benzínu.

Nijak se to nesype, oba už mají najeto okolo 50tkm.

Jestli jsou na to prostředky, šel bych do QV,

https://www.youtube.com/watch?v=5Pre-092W2Y

Tady jedno kolo s Jožovou v MT, seděl jsem v tom prvně a hned jsem byl jako doma. :)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2532
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:Zvjedavost - kolik u teho asi bude cenoffka?
Je nekde cetl ocekavanou asi 150k GBP ... Tohle je konkurence pro limitky jako M4 GTS (pres 4mio), jaguar XE project-8
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... sfmr=false

Za 3 to urcite nebude ...
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Lachende Bestien »

M.Z. píše:

Svezení na Severní Smyčce v QV muselo být parádní, škoda toho podivného úhlu/nevalné AV qality a pičo vole kokota fporše.
Jako hračku pro dospělé děti bych to bral, ovšem před případnou koupí je nutné se rozhodovat spíš srdcem než mozkovým myšlením. ;)
Odpovědět