Pak je ještě zajímavá možnost skočit o kousek níž a podívat se na S4 s tím třílitrovým kompresorem. To sice má foukátko, ale takové, lepší
Pokud člověk nemá přehnané nároky na asistenty a kontektivitu (což ty nemáš) a zároveň má solidní budget, na trhu ojetin je rozhodně z čeho vybírat. Kdyby sis chtěl vyzkoušet osobní bankrot, určitě by se našla i nějaká E61 M5 s fofrklackem
A to je ten problém - dyžužbych pořizoval pro sebe nový povoz (na firmu), tak žádná ojetina, ale NOVÝ .... a tam benzín s šestima/osmima hrnkama bez foukátka s manuálem už prostě eeee (myslím teda jako mainstream, třebaže prémii)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Já ovšem oceňuji, že jsi divný za svoje vlastní prachy a nehodláš s tím nikoho srát. Ale to bude asi datem narození. Občan narozený 1990+ už by si dávno založil neziskovku, vyžebral na ní dotace a zahájil kampaaaaaň
Zajda: nebyl bych tak přísný v hodnocení. Každé má své pro a proti. Ale když chceš jednoznačnou odpověď, tak třeba ten zvuk nebo celkový projev toho motoru.
Things are looking bright for the rest of the Alfa Romeo range however, with confirmation that the company is currently working on a VW Golf rival to replace the current Giulietta - one of the ‘pillars’ of the company.
Alfa hasn’t confirmed when the model will arrive, but it’s likely to use a shortened version of the Giorgio platform currently used in both the Giulia and Stelvio - and in both rear-wheel drive and all-wheel drive formats.
Mohli by udelat nejakou silenou QV verzi s sestivalcem z giulie. Akorat nevim kdo by kupoval takto nabuseny HB