Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Caddy píše:tak takhle v te bile perleti je fakt uchvatne, pecka!
Byli tam tři ten oranžovo-červený, černo-grafitový a bílý matný.
Pro mne byla jasná volba:
1.Bílý
2.Oranžový
3. Grafitový
na té bílé bylo vidět nejlépe tvarování karoserie a detaily. Koukněte třeba na to grafitové, tam nejsou vůbec vidět některé výlisy. Stejně tak jako jediný měl parkovací asistenty
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Jaktože má červený pole kolem 7, když nejvyšší výkon je až za 8? Nebude to něco obdobnýho, jako bylo u M3, kde na otáčkoměru postupně se zahříváním motoru mizely červený obdélníčky?
petris píše:Mít na výběr 458 italia vs. aventador, tak bych moc dlouho neváhal .-)
acer.t: Pod červenou záklopkou uprostřed konzole je startovací tlačítko?
ano je i na té rozmazané fotce, ale zvednuté. Fotil jsem mobilem, nechtěl mne pustit se zrcadlovkou do auta
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
metaljohn píše:Jaktože má červený pole kolem 7, když nejvyšší výkon je až za 8? Nebude to něco obdobnýho, jako bylo u M3, kde na otáčkoměru postupně se zahříváním motoru mizely červený obdélníčky?
to netuším, ale očividně je to rozbité ...už tet mu svítí kontrolka motoru ..holt ital no (PS: no flame )
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.