Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Napsal: stř 16 zář 20:30
Giulie je plny internet ... vzdy se mi vybavi tohle video
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
Malé upomínky na staré dobré časy jsou po autě rozmístěny prakticky všude. Kliky jsou kovové. Jak povznášející v dnešní době plastového chromu. Jsou použitá tlustá skla. Dveře mají dvojí těsnění. Kapotu v otevřené pozici podpírají pneumatické vzpěry. Nádrž má obsah 60 litrů, tedy asi jako dva mercedesy. Pohled na zadní nápravu zespodu odhalí soukromé skladiště hliníku, to je přece tak hezké. Kryty podběhů nad koly jsou vzadu překryté semišem, aby tlumily hluk od kol. Motor je zespodu zakrytovaný. Shora na motoru je plastový kryt, pod kapotou protihluková izolace. Koncovka výfuku řádného průměru jasně vzkazuje, že na naše emise jsme hrdí a s nadšením je vypustíme, aby květiny měly co papat. To jsou všechno neuvěřitelné věci, které byly ještě před nějakou dobou běžné a kterým jsme v procesu každodenního ochuzování tiše odvykli. Jak nám naši politici slibují stále světlejší zítřky, tak náš zeměpisný prostor chudne a do vozidel nižšího středního segmentu se stěhují řešení, která byla předtím vyhrazena pro low-end. U Julči se to neděje - zatím.
minimálně v tomto bodě buď lže nebo lže... pokud to byla 88 kW Mazda, tak ta je opravdu zdechlá (zejména díky převodům), ale jaksi nemá papírově vyšší výkon (přesto s výjimkou pružného zrychlení si můžou podat ruce) ... pokud to byla 121 kW Mazda, tak při vší úctě k t-jetu z něj nadělám sekanou kdykoliv si vzpomenu (v tomto případě by mě navíc zajímalo, kde sehnal předváděčku, protože ty silnější nikde nejsou)D-FENS píše:Také jsem v rámci výběru jezdil s Hondou Civic a Mazdou 3 2.0, které mají papírově podstatně větší výkon, ale ani v praxi omylem, ta auta jsou naprosto frigidní.