Stránka 2 z 10

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: sob 12 říj 19:05
od jarka
Snowman000 píše:Asi ste to nik nemali moznost porovnat s Twingom RS alebo s Pandou 100HP (dalsi kandidati)??
Nejezdil jsem, ale Twingo jsem taky zvažoval, jen prostě jich je málo na výběr (stejně jako Pand) a přeci jen to má kosočtverec :) . Jsem zvažoval i 120i (325ti už moc nejsou a na daily už je to podle mě moc starý), nakonec ale vyhrála kompaktnost a takřka poloviční věk a km. Jakmile to má být řidičsky aspoň trochu zajímavý a zároveň rozumný náklady a spolehlivost, tak prostě stejně nic jinýho nevybereš.

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: sob 12 říj 20:05
od Snowman000
No jo no 120i taky neni zla varianta, ale tam bych si furt vycital ze som rovno nezobral 130i a potom bych si zase vycital, ze to mi je jej luto a tak dokola. A spolahlivosti to tiez moc nepobralo...a uz je to zbytocne velky a drahy kus auta.

A ako na potvoru som dnes objavil tieto 2 inzeraty... :P
https://auto.bazos.sk/inzerat/103484106 ... -100hp.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/103481605 ... ABARTH.php

Swist je predsa len cenovo inde...
https://auto.bazos.sk/inzerat/102201345 ... -Sport.php

A Twingo este viacej...iked vyzera "najprofesionalnejsie" :)
https://auto.bazos.sk/inzerat/102244619 ... ngo-RS.php
https://www.autobazar.eu/renault-twingo ... 71777.html

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: sob 12 říj 21:35
od M.Z.
Panda je super. Ty červené potahy u druhého inzerátu :D

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 07:50
od Snowman000
M.Z.: aj si na nej jazdil? Paci sa mi cim dalej viac a za tu cenu bych ju aj bral hned (tu prvu radsej) :P

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 08:48
od denis
Zober pandu, za ušetrené peniaze ju môžeš servisovať niekoľko rokov :D
Panda má veľké plus v podobe dobre poskladanej 6° prevodovky (1ka do cca 50kmh, 2ka do 80, 3 do 120, 4ka 150) narozdiel napr. od swiftu predchádzajúcej generácie (2ka cez 100kmh, 3ka cez 140 atď. Pre mňa je to najväčší mínus u swifta. Zmena prevodového pomeru zas nepripadá do úvahy lebo len cena materiálu je cca 1000€ a ešte nájsť niekoho, kto to urobí.

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 09:23
od jarka
To co píše denis je pravda, ale pro ten můj model a 6q převodovku, právě ten 2010 ročník má 5q a podle mýho optimálně poskládaný kvalty (55, 94, 126, 168, 200 kmh). Jen pro info ten můj má (56, 98, 132, 174, 219, 254).

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 09:45
od M.Z.
Snowman000 píše:M.Z.: aj si na nej jazdil? Paci sa mi cim dalej viac a za tu cenu bych ju aj bral hned (tu prvu radsej) :P
Měli jsme 1,2 Dynamic, dal jsem o cenťák širší gumy s nižším profilem a to sedělo neskutečně. Při jízdě z Chorvatska přes hory, se na ni nechytal žádný závodník, zatáčky žrala, jak lasička. Fakt zábava a tohle bude zas o kus jinde.
V r.2008 už jsem 100HP reálně vyhlížel, ale nakonec vyhrálo kompresorové Mini.

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 09:56
od Kavis
Me ta panda taky vzdycky zajimala, ale je to pro nekoho, kdo nepotrebuje vubec zadny komfort. Nikdy jsem snad nejel v nicem tvrdsim, tlumice maji zdvih tak 1cm. :D

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 10:52
od Snowman000
M.Z.: Kompresorove Mini tiez nie je uplne odveci volba, ale predsa len priestorovo to je fakt mini a keby som to mal viac na okresky ako mesto tak bych ho viac vyuzil. A nejako mi image Mini nesedi...

Kavis: Nekaz mi to! :D To si tu BA v tom teda riadne uzijem :D
Ale tak nerobim si iluzie ze by tieto male mestske mrchy boli s komfortom nejako skvelo...

Re: Daily nahrada za MX-5 do 5000€

Napsal: ned 13 říj 17:07
od vonkreuz
Fiat (Grande?) Punto, motor 1.4 T-jet 88kw, občas 112kW.
AlfaRomeo MiTo (MilanoTorino) se stejným motorem a pokud se nepletu, postavené na stejném základě.


Známé problémy: silnější verze motoru s časováním ventilů MultiAir trpěly na kvalitu a inteval výměny olej a zakorbonování, výměna materiál a práce cca 1000-1200€. Chyba čidla natočení elektr. sloupku řízení, samotné čidlo OEM ani druhovýroba není, jen celý sloupek.

Výhoda, spíš libůstka u MiTo jsou bezrámové dveře.