Vezu Fiata na servis a jsem plny zazitku jak pavproch.
1. Nova Panda vypada doslova jak SantaFe srazeny v pracce.
2. Ale ze ji prodavaji na bilych plechacich je mega cool.
3. Skrz vrata do haly vidim docela fesacky Evo
Eščě k té mé Pindici:
Dyž bych teda věřil tomu, že ECU je OK, tak zbývá dráth mezi pedálem a ECU - hledal sem, ale gůgl / EPER nenachází: Jaké má ten dráth (on to asi bude spíš svazek dráthů) typové označení/číslo? Abych věděl, co shánět/po čem se dívat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Mám doma Punto 1.2 48kw; 2011; 3 dvéřové, najeto asi 180; bez klimatizace, obouchané, dost opoužívané.
Za poslední 2 roky a 10tkm tam jsou nové zimáky, spojka vč. ložiska, přední pružiny a jejich uložení, částečně brzdy (už nevím, co se měnilo)... STK ještě na rok.
Původně jsem chtěl 5 - 10, ale na Bazoši jdou podobná auta i přes 30. Nehledáte někdo auto na naučení pro puberťáky, pro dělníky nebo do lesa? Na amatérský autokross je ho asi ještě škoda.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Už sem to našel, já blb sem si nevšim, že mám ve VIN mezeru = ořezávalo mito jednu číslici, moje chyba.
Tak nic, do toho taky nejdu, ten svazek je pro elektriku v celém autě...
Takže zbývá jen ta ECU (naslepo). Mno nevím... až se P1220 zase objeví, tak až potem sa budu rozhodovat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Fčíl ňa napadlo: Jak mám doma jen samé staré autovraky, taxa víc a víc (a často) učím ovládat tu svoji diag Launch (i dyž její čínská English je něco OPRAVDU STRAŠNÉHO), tak až sa ta P1220 zase objeví, zkusím (než zase zmizí) ji zase študovat skrz tu diag, třeba na něco nového narazím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.