Čistě kvůli designu si malé konfekční auto kupuje málokdo, možná tak nějaké blondýny .
Tenhle model konkrétně ale celkem úspěšně atakuje čelní příčky v žebříčku o nejtragikomičtější exteriér, a to už by musel být pro potenciálního kupce hodně přesvědčivý ve všech jiných oblastech a hlavně cenou.
Což chtít 350+ kkč za 5 let staré miniauto s vydechlou jednadvě atmosférou, to jsme to tedy moji milí kapitalističtí soudruzi dopracovali do riadnej ritzi.
V Allianzu si všímají: přišla mi nová pojistka na Pindicu 2023 a protože loni sem měl jednu pojistnou událost z POV (trefil sem souseda, Allianz muto celé zaplatil z mého POV), zvedli mi pojistné o 6 stovek (škrtnutý bonus za bezeškodní průběh). Hezky fungujou.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
pavproch píše:Chjo no. Pindica už zase (staré auto) umřela - nejde šťáva do startéru (jinam ale jo, palubka sfítí, centrál centráluje), po otočení klíčkem do startovací polohy ale ticho, ani cuk. Zas někde uhnilo nějaké ukostření (nebo umřel startér). V pondělí budu volat Michala, ať si pro ni přijede s podvalem.
Tak tentokráte umřel startér, vyměněno, už prý zase yezdi = du si pro ni k Michalovi.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
.... a Pindica už zase umřela - prdla hadica kdesyk ve spodku motoru, růžová voda udělala šplouch, oblak páry a byla pryč. Zítra se stavím u Michala, dám mu klíče ať si ji odveze na podvalu . Chjo no. Jj, staré auto.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Tak update: Pindica už je zase bojeschopná, právě sem s ní od Michala přijel - z neznámých důvodů vyskočil chladič z držáku a vyvlíknul hadicu. Hurá! (Hlavně, že to byla taková blbost a ne fouklé těsnění pod hlavou jak mě Mical strašil že by to mohlo být, dyž sem mu meldoval umřitou Pindicu.)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
tipuju že to byly následky té nehody tenkrát, že se něco přehlídlo, nezkontrolovalo, odfláklo. Ten chladič sám nevyskočí a hadice taky není úplně snadný sundat když jsou správně přichycený.
A ani to těsnění není žádná tragédie, oprava v domácích podmínkách na sobotní dopoledne. U starších Fiatů kde se nemusel podpírat motor a byl lepší přístup k rozvodům tak na dvě hodiny.