Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2064
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Brus »

pavproch píše: čtv 07 říj 10:47 Hurá, Pindica už nestojí před 1/2klinikou ale u Michala na vlku - nemá na ni čas.... ufffff, semi ulevilo, bo.... to parkoviště před 1/2klinikou je placené a městkoni to tam kuntrolujou, Michal dokonce říkal, že dyž ji nakládal, tak tam byli, ale ignorovali ho jak ji před jejicj očima "kradl". A za stěračem taky žádnej lístek nebyl....

To sem zvjedaff, kdy zase bude moct juniorka drandit.
jsem jim kdysi volal, že mi na náměstí parkuje nepojízdné auto na placeném místě, tak ať o tom ví a nedávají mi žádné lístky a neměli s tím problém
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 4324
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Ty už nevíš, jak bys ušetřil, dobrá parkovací finta.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 15424
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Už zase yezdim!

... i bez zámku zpátečky. Michal mi ho dal, to je teda ale kus železa....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 15424
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Tak. Zítra (konečně, po cca půlroce marných pokusů, několika odkladech a obsazených termínech) jedu s Pindicou do autorizáku na (komplexni?) diagnostiku, která má trvat až několik hodin, přitom jde (dle mého) o triviální záležitost: Pindica (1,2i 8V 44kW) má 15let @160tis km, ten motor má slabé místo ve škrtící klapě, po těch letech provozu (dle mého, sem si ale jistý na 99%) přidrhává (nechodí plynule). Bohužel nový ND (celá škrtící klapa) se už neprodává, pouze autorizáky nabízejí (prý profesionálně) repasované škrtící klapy na výměnu a podmínkou je před výměnou diagnostika. Imho ukázka jak jednoduché věci dělat složitě a draze (chtějí za ten repas díl 12 tis + výměna)

Projevuje se to různě - občas vysoký volnoběh, občas zůstanou viset otáčky při přeřazení, při brždění motorem to zpomaluje nerovnoměrně a tak podobně.

To sem zvjedaff: a) jak dlouho tam zítra zkysnu a za b) esli mi potvrdí mé domněnky a bude následovat výměna škrt klapy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 4324
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Musí zákazníka vytěžit do mrtě
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 15424
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Příští týden měním (tu klapu).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Lachende Bestien »

Já bych se na vašem místě v tom autorizáku zeptal, jestli je tamní osazenstvo přímými příbuznými loupežníků z Arabely.
Chtít DVANÁCT LITRŮ za použitý repasovaný díl s nejasnou spolehlivostí na levné malé auto už si fakt moc jinak vysvětlovat nelze.
Jestli nakonec nebude rozumnější problematického patnáctiletého staříka poslat ze skály a pořídit v této kategorii něco jiného/nového?

I když vybrat něco solidního je dost obtížné, protože podle dnešní perverzní logiky výrobců aut jsou malá levná auta neekologická na rozdíl od velkých těžkých sportovních náklaďáků, a to hlavně těch s půltunovým, superekologicky vyrobeným akumulátorem.

Protože s takovou do toho za chvíli budete solit pomalu jak do brambory, ale tam si to aspoň člověk může zracionalizovat 6válcovou atmosférou/akčním podvozkem/prémiovým fílingem(až na ten olej).
Odpovědět