Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod Předseda » úte 28 led 10:42

přesně tak.. teda mám to furt na automatiku, ale netuším jak to funguje. A tak když vidím, že někdo smrdí nebo by mohl vypouštět obláčky duhy tak dávám vnitřní. Ale teda netušil jsem že se to dá naprogramovat na tlačítko na volantu. To asi jen přes diagnostiku..?
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 495
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod jerry » úte 28 led 12:10

Ono je jedno, kde se to tlačítko zmáčkne, ale princip je pořád stejný. Uzavře se vnější přístup vzduchu a cirkuluje je vzduch, co je uvnitř. Je to buďto ochrana před smraďochy nebo způsob rychlejšího ochlazení rozpáleného interiéru při zapnuté klimě.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2401
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod pavproch » úte 28 led 13:30

Nepoužívám, jezdím 99% času bez střechy
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14729
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod Jaggie » čtv 06 úno 00:00

Snowman000 píše:Jo motor sa este v produkcii da najst zaujimavy...to co ma rB v Turkovi by sa mi v tej mojej A4 pekne vynimalo ;;)
Ale manual uz je proste mrtvy a ten si z ruky fakt nepustim :P
Zaroven je to dostatocne moderne a pohodlne, taktiez vykonu to ma stale dost, zere to menej nez byvale XV, da sa tomu vypnut ESP bez schvalovania v Bruseli, nema to ziadne blikatka a pipatka ani sebevrazednych asistentov, rodinu do toho v pohode nalozim a v zime nemusim riesit ze sa nevyhrabem z firemneho parkoviska (ano M135i, na teba sa pozeram L-) )


proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...
Uživatelský avatar
Jaggie
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 181
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod řidičBOB » čtv 06 úno 08:06

by ti Bond dal :))
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23071
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod Snowman000 » čtv 06 úno 09:30

Jaggie píše:
Snowman000 píše:Jo motor sa este v produkcii da najst zaujimavy...to co ma rB v Turkovi by sa mi v tej mojej A4 pekne vynimalo ;;)
Ale manual uz je proste mrtvy a ten si z ruky fakt nepustim :P
Zaroven je to dostatocne moderne a pohodlne, taktiez vykonu to ma stale dost, zere to menej nez byvale XV, da sa tomu vypnut ESP bez schvalovania v Bruseli, nema to ziadne blikatka a pipatka ani sebevrazednych asistentov, rodinu do toho v pohode nalozim a v zime nemusim riesit ze sa nevyhrabem z firemneho parkoviska (ano M135i, na teba sa pozeram L-) )


proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...


Z dovolenim sem dam nazor PJ, kde suhlasim s kazdym jednym pismenom a zaroven sam bych to nikdy tak dobre nepovedal..(len treba nahradit slovo "testuji" na "jazdim")
Předem akceptuji všechny argumenty o tom, že automaty udělaly za poslední dekádu velký pokrok, že jsou rychlé a práci nemalého počtu řidičů zastanou lépe než oni sami. To všechno chápu, odmítám však přijmout pohledy jako ten, že dokážou všechno, co přímo řazené převodovky, natož pak takový, že jsou lepší právě pro mě. Pokud si kdokoli chce koupit automat, nemám s tím žádný problém, vyžaduji jen stejnou míru pochopení pro opačný přístup. Dalo by to na vlastní článek, ale manuální převodovka vám dovolí mnohem lépe soucítit s autem, plně jej ovládnout, tj. donutit jej dělat přesně to, co chcete, a v neposlední řadě - dopřeje vám za volantem více prožitků. Že automat umí být rychlejší, beru, ale to je jeden ze stovky faktorů, které mohou rozhodovat o náklonnosti k tomu či onomu řešení. Já jsem silniční řidič, testuji téměř bezvýhradně silniční auta a že by mě zrovna pro takové podmínky primárně zajímalo, jestli nějaký vůz na dvoustovku zrychlí za 10,1 nebo 10,4 sekundy, to nemohu říci. Chci autu vládnout, chci jej řídit, chci být tím, kdo má maximum věcí pod kontrolou. A tady automat ubírá velmi mnoho, pro mě osobně nepřekonatelně mnoho.
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4665
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod řidičBOB » čtv 06 úno 10:29

Já beru automat čistě jako pohodlí.
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23071
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod mmira » čtv 06 úno 11:00

Jaggie píše:proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...

tvl, tiptronic a ze radi daleko rychleji? mozna PDK... ja si pred nedavnem poridil prvni auto s automatem, opevovanou 8° skrini od ZF, dokonce v Audi. uprimne, neni to spatne na pohodvou jizdu, do mesta atd. ale jakmile clovek jede aktivne, zacne to hazet klacky pod nohy. misto aby to praci ulehcilo, je to dalsi vec s vlastni hlavou, na kterou se musi brat ohled a prizpusobovat se ji.

ve prospech automatu se da prinest hodne argumentu, ale rozhodne ne, pokud se nebavime o okruhovem jezdeni ci zavodech, rychlost razeni.
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 5131
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod jerry » čtv 06 úno 12:08

V silničním provozu málokdy jde o absolutní honění desítek vteřin. Jde hlavně o zábavnost při jízdě. A tu mnohým přinese MT více.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2401
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvekod Jaggie » čtv 06 úno 13:00

mmira píše:
Jaggie píše:proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...

tvl, tiptronic a ze radi daleko rychleji? mozna PDK... ja si pred nedavnem poridil prvni auto s automatem, opevovanou 8° skrini od ZF, dokonce v Audi. uprimne, neni to spatne na pohodvou jizdu, do mesta atd. ale jakmile clovek jede aktivne, zacne to hazet klacky pod nohy. misto aby to praci ulehcilo, je to dalsi vec s vlastni hlavou, na kterou se musi brat ohled a prizpusobovat se ji.

ve prospech automatu se da prinest hodne argumentu, ale rozhodne ne, pokud se nebavime o okruhovem jezdeni ci zavodech, rychlost razeni.


ja ale mluvil o padlech pod volantem, tzn ze muzes rajtovat a radit tak jako u manualu( na podlaze) a to i daleko rychleji a kdyz te to prestane bavit, tak to nechas na tom automatu plne...
to ze ten automat radi nekdy debilne, to vime vsichni...
jak ale rika Bob... pohodli... kdyz fakt nemas naladu, tak to proste nechas odridit ten automat...coz u manualu proste udelat nemuzes...hlavne kdyz stojis nekde co chvili na semaforech
Uživatelský avatar
Jaggie
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 181
Registrován: úte 02 dub 07:44

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Sajmik a 4 návštevníků