Snowman000 píše:Jo motor sa este v produkcii da najst zaujimavy...to co ma rB v Turkovi by sa mi v tej mojej A4 pekne vynimalo
Ale manual uz je proste mrtvy a ten si z ruky fakt nepustim
Zaroven je to dostatocne moderne a pohodlne, taktiez vykonu to ma stale dost, zere to menej nez byvale XV, da sa tomu vypnut ESP bez schvalovania v Bruseli, nema to ziadne blikatka a pipatka ani sebevrazednych asistentov, rodinu do toho v pohode nalozim a v zime nemusim riesit ze sa nevyhrabem z firemneho parkoviska (ano M135i, na teba sa pozeram)
Jaggie píše:Snowman000 píše:Jo motor sa este v produkcii da najst zaujimavy...to co ma rB v Turkovi by sa mi v tej mojej A4 pekne vynimalo
Ale manual uz je proste mrtvy a ten si z ruky fakt nepustim
Zaroven je to dostatocne moderne a pohodlne, taktiez vykonu to ma stale dost, zere to menej nez byvale XV, da sa tomu vypnut ESP bez schvalovania v Bruseli, nema to ziadne blikatka a pipatka ani sebevrazednych asistentov, rodinu do toho v pohode nalozim a v zime nemusim riesit ze sa nevyhrabem z firemneho parkoviska (ano M135i, na teba sa pozeram)
proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...
Předem akceptuji všechny argumenty o tom, že automaty udělaly za poslední dekádu velký pokrok, že jsou rychlé a práci nemalého počtu řidičů zastanou lépe než oni sami. To všechno chápu, odmítám však přijmout pohledy jako ten, že dokážou všechno, co přímo řazené převodovky, natož pak takový, že jsou lepší právě pro mě. Pokud si kdokoli chce koupit automat, nemám s tím žádný problém, vyžaduji jen stejnou míru pochopení pro opačný přístup. Dalo by to na vlastní článek, ale manuální převodovka vám dovolí mnohem lépe soucítit s autem, plně jej ovládnout, tj. donutit jej dělat přesně to, co chcete, a v neposlední řadě - dopřeje vám za volantem více prožitků. Že automat umí být rychlejší, beru, ale to je jeden ze stovky faktorů, které mohou rozhodovat o náklonnosti k tomu či onomu řešení. Já jsem silniční řidič, testuji téměř bezvýhradně silniční auta a že by mě zrovna pro takové podmínky primárně zajímalo, jestli nějaký vůz na dvoustovku zrychlí za 10,1 nebo 10,4 sekundy, to nemohu říci. Chci autu vládnout, chci jej řídit, chci být tím, kdo má maximum věcí pod kontrolou. A tady automat ubírá velmi mnoho, pro mě osobně nepřekonatelně mnoho.
Jaggie píše:proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...
mmira píše:Jaggie píše:proc jsi vubec volil manual pri koupi auta? vzdyt s padly po volantem ten tiptronic radi daleko rychlej nez kdokoli s klackem na podlaze...
tvl, tiptronic a ze radi daleko rychleji? mozna PDK... ja si pred nedavnem poridil prvni auto s automatem, opevovanou 8° skrini od ZF, dokonce v Audi. uprimne, neni to spatne na pohodvou jizdu, do mesta atd. ale jakmile clovek jede aktivne, zacne to hazet klacky pod nohy. misto aby to praci ulehcilo, je to dalsi vec s vlastni hlavou, na kterou se musi brat ohled a prizpusobovat se ji.
ve prospech automatu se da prinest hodne argumentu, ale rozhodne ne, pokud se nebavime o okruhovem jezdeni ci zavodech, rychlost razeni.
Uživatelé procházející toto fórum: Sajmik a 4 návštevníků