Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Jezdim normalne, ale do omezovace se motor podiva, pravidelne nemecko, kde jedu co auto a provoz dovoli a vzdycky mi vsechny motory sly dobre. TDI jsem nikdy zadny nemel. Ale treba moje prvni auto s 1.6 TDCI 66kw mame v rodine porad, ma nalitano skoro 300tkm, olej nezere a nedavno jsem z nej vyndal na dalnici zase 200kmh a proste jede.
Pravda 2.0TSI v Cupre 280 melo problem s prehrivanim oleje pri pomale jizde s davem a byla to vlastnost, ne zavada, tak jestli to 2.0 TDI nema nejakou podobnou konstrukcni nedomyslenost..?
Pravda 2.0TSI v Cupre 280 melo problem s prehrivanim oleje pri pomale jizde s davem a byla to vlastnost, ne zavada, tak jestli to 2.0 TDI nema nejakou podobnou konstrukcni nedomyslenost..?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5589
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Co tak u nas pozorujem tak tieto "nove" 2.0 TDI si radi papnu oleja, vacsinou si ale vezmu tak 1l na 15000km pri 110kW a 147kW mozno este o trosku castejsie (tak kazdych 10-12tisic)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Tak ty staré to dělaly také. Vzpomínám si na své 2.0 TDI 110 kw z 2014, které bralo okolo 1l/10 000 Km.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27034
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
3.0 biTDI taky brala olej. Ale nijak zvlášť - ani ne 0,5l na 15t km. Ale dolejval se.
Třeba u 2.0 biTDI je to znamení, že je potřeba nový EGR. Kdo to neudělal, ten pak koukal.
Třeba u 2.0 biTDI je to znamení, že je potřeba nový EGR. Kdo to neudělal, ten pak koukal.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Tak mi polovicka oznamila, ze pry mame "diru v podvozku".
Byl jsem to omrknout, pac jsem si nebyl jisty, co tim ma na mysl.
Vypada, ze ty plastove kryty to vzdaly pri stretu se zledovatelym snehem, ktery nebyl ujezdeny mezi vysolenymi kolejemi pri vikendovych radovankach na horach.
Asi budu muset mrknout po nejake kovove variante, ty plastove srandy se mi tam montovat znova nechcou.
Byl jsem to omrknout, pac jsem si nebyl jisty, co tim ma na mysl.
Vypada, ze ty plastove kryty to vzdaly pri stretu se zledovatelym snehem, ktery nebyl ujezdeny mezi vysolenymi kolejemi pri vikendovych radovankach na horach.
Asi budu muset mrknout po nejake kovove variante, ty plastove srandy se mi tam montovat znova nechcou.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Hezké.
Přiznám, že jsem se pousmál, když jsem četl "Byl jsem to omrknout, pac jsem si nebyl jisty, co tim ma na mysl."
Přiznám, že jsem se pousmál, když jsem četl "Byl jsem to omrknout, pac jsem si nebyl jisty, co tim ma na mysl."
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
njn uz jsem si rikal, jestli budem jezdit jako Flintstoni
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Nemyslím si. Ošoupané boty, vířící se prach z nich, dětská práce v Bangladéši na nových botách...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW