Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2427
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Brus »

nevím na jakém matroši v Ingolstadtu jeli, když ladili tu V6 TDI.. dnes jsem zase jezdil s E400d stejný ročník jako moje A6 a to se chová tak hezky (dřív bych řekl normálně) - přidám plyn -> auto zrychlí. v Audi přidám plyn, nic se neděje, pořád se nic neděje, přidám víc, pořád nic a pak kopanec. Nejlepší když někoho vezu, to jsem za úplné kopyto ~x( ~x(
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od mattonecz »

E400 je docela výrazně silnejsi. Ja s 50tdi i ted se 40tdi jezdím furt na S
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Předseda »

brus nejpsíš jel s V6T tedy biturbo což je 230kW cca? Hvězda co jsem našel tak 243.. žádný propastný rozdíl.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od řidičBOB »

Brus: nauč se jezdit :-) Já v té biTDI udělal 270t km a neměl jsem jediný problém. Mergly jsem si dával ke snídani kdykoliv a kdekoliv ;-)
400d vůbec nejede zle, ale to, co popisuješ, se fakt neděje...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2427
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Brus »

ja nemluvim o vykonu, ale chovani plynu a prevodovky. Sorry pokud to bylo nespravne pochopeno 🙂

a teda srovnavam 45TDI(170kW) a 400d(250kW), ano je tam 110k rozdil, ale o ten vubec nejde.
Pravda vyděsí
retron
Letec
Příspěvky: 1385
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od retron »

80 kW je docela rozdíl a to nemluvím, že tam bude rozdíl minimálně 100 Nm.
jako ZF je asi lepší než jakýkoliv DSG, ale zase tak markantní to nebude, nehledě nato, že převodovka se "učí" styl jízdy od řidiče a zbytek kurví "emise"
naopak bych mohl hanět třeba A/B/CLA vs. A3 ať už motoricky, převodovkou, asistenty, ale překvapivě zpracováním, ovšem každému vyhovuje něco jiného
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2427
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Brus »

výkon s tím nemá souvislost. A převodovky jsou ZF proti 9G tronic. u BMW se ZF chovalo podstatně lépe
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od řidičBOB »

Srovnáváš nesrovnatelné... Ten výkon asi úplně roli hrát nebude, ale krouťák ano. Resp jeho možnost využití. Audi také bude laděné víc do športová.
Se 170kW jsem nejel, jenom 210 a to tedy řadilo úplně sametově
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od mattonecz »

krouťák v tom má určitě velkou roli. ale 50TDI je tim zpoždenim známý. ale jak jsem psal, převodovka do S a je po problému. případně si občas pomoct pádlem.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2427
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Brus »

řidičBOB píše: stř 22 úno 10:37 Srovnáváš nesrovnatelné... Ten výkon asi úplně roli hrát nebude, ale krouťák ano. Resp jeho možnost využití. Audi také bude laděné víc do športová.
Se 170kW jsem nejel, jenom 210 a to tedy řadilo úplně sametově

s tím jak to řadí vůbec nemám problém. Asi jsem to špatně popsal a strhl tady zbytečnou diskuzi
Pravda vyděsí
Odpovědět