Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
nevím na jakém matroši v Ingolstadtu jeli, když ladili tu V6 TDI.. dnes jsem zase jezdil s E400d stejný ročník jako moje A6 a to se chová tak hezky (dřív bych řekl normálně) - přidám plyn -> auto zrychlí. v Audi přidám plyn, nic se neděje, pořád se nic neděje, přidám víc, pořád nic a pak kopanec. Nejlepší když někoho vezu, to jsem za úplné kopyto
Pravda vyděsí
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
E400 je docela výrazně silnejsi. Ja s 50tdi i ted se 40tdi jezdím furt na S
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
brus nejpsíš jel s V6T tedy biturbo což je 230kW cca? Hvězda co jsem našel tak 243.. žádný propastný rozdíl.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27058
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Brus: nauč se jezdit Já v té biTDI udělal 270t km a neměl jsem jediný problém. Mergly jsem si dával ke snídani kdykoliv a kdekoliv
400d vůbec nejede zle, ale to, co popisuješ, se fakt neděje...
400d vůbec nejede zle, ale to, co popisuješ, se fakt neděje...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
ja nemluvim o vykonu, ale chovani plynu a prevodovky. Sorry pokud to bylo nespravne pochopeno
a teda srovnavam 45TDI(170kW) a 400d(250kW), ano je tam 110k rozdil, ale o ten vubec nejde.
a teda srovnavam 45TDI(170kW) a 400d(250kW), ano je tam 110k rozdil, ale o ten vubec nejde.
Pravda vyděsí
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
80 kW je docela rozdíl a to nemluvím, že tam bude rozdíl minimálně 100 Nm.
jako ZF je asi lepší než jakýkoliv DSG, ale zase tak markantní to nebude, nehledě nato, že převodovka se "učí" styl jízdy od řidiče a zbytek kurví "emise"
naopak bych mohl hanět třeba A/B/CLA vs. A3 ať už motoricky, převodovkou, asistenty, ale překvapivě zpracováním, ovšem každému vyhovuje něco jiného
jako ZF je asi lepší než jakýkoliv DSG, ale zase tak markantní to nebude, nehledě nato, že převodovka se "učí" styl jízdy od řidiče a zbytek kurví "emise"
naopak bych mohl hanět třeba A/B/CLA vs. A3 ať už motoricky, převodovkou, asistenty, ale překvapivě zpracováním, ovšem každému vyhovuje něco jiného
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
výkon s tím nemá souvislost. A převodovky jsou ZF proti 9G tronic. u BMW se ZF chovalo podstatně lépe
Pravda vyděsí
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27058
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Srovnáváš nesrovnatelné... Ten výkon asi úplně roli hrát nebude, ale krouťák ano. Resp jeho možnost využití. Audi také bude laděné víc do športová.
Se 170kW jsem nejel, jenom 210 a to tedy řadilo úplně sametově
Se 170kW jsem nejel, jenom 210 a to tedy řadilo úplně sametově
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
krouťák v tom má určitě velkou roli. ale 50TDI je tim zpoždenim známý. ale jak jsem psal, převodovka do S a je po problému. případně si občas pomoct pádlem.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
s tím jak to řadí vůbec nemám problém. Asi jsem to špatně popsal a strhl tady zbytečnou diskuzi
Pravda vyděsí