Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27048
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od řidičBOB »

Pokud to někdo nekurví...jako např. meziplyny u MT v Mustangu 5.0V8 :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Předseda »

co je špatného s meziplyny u MT V8?
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od mmira »

Jaggie píše:ja ale mluvil o padlech pod volantem, tzn ze muzes rajtovat a radit tak jako u manualu( na podlaze) a to i daleko rychleji a kdyz te to prestane bavit, tak to nechas na tom automatu plne...
vsak ja o nich mluvim taky a opakuji, pokud se nebavime treba o PDK, je to jen placebo. zmacknes cudlik a skrin zacne premyslet, jestli neco lze nebo nelze udelat. pak se to nahodou zamysli prilis hluboce a udela to kopanec jak mraky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27048
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od řidičBOB »

Chtěl bych si je tam dávat sám a ne, aby to auto dělalo samo za mou maličkost...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Snowman000 »

mmira píše:
Jaggie píše:ja ale mluvil o padlech pod volantem, tzn ze muzes rajtovat a radit tak jako u manualu( na podlaze) a to i daleko rychleji a kdyz te to prestane bavit, tak to nechas na tom automatu plne...
vsak ja o nich mluvim taky a opakuji, pokud se nebavime treba o PDK, je to jen placebo. zmacknes cudlik a skrin zacne premyslet, jestli neco lze nebo nelze udelat. pak se to nahodou zamysli prilis hluboce a udela to kopanec jak mraky.
Alebo sa pri "preradovani" padlom trafis rovno do momentu kedy sa sama prevodovka rozhodla ze, uz by to chcelo dalsi stupen (bez ohladu na to ze si v manualnom rezime a to je 99% VAG portfolia) a dockas sa preradenia rovno o 2 stupne...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od jerry »

Jsem také názoru, že pádla nikdy nenahradí plně MT. A navíc ta řadička mezi sedadly je prostě klasika ;) Ale chápu ty, kteří se často posouvají v zácpách (Praha a dálnice), že preferují AT. Tam je to to totiž jen o přesunu, který chci vykonat čímkoliv a co nejméně nasrán :D Proto je to obtížně řešitelné dilema, každý jezdí někde jinde a bude hájit svoji volbu.

Problém je, že volba není :( Tomu se říká řízení zákazníka kartelem výrobců. Tady jsou výrobci ale tlačeni EU, to jim budiž omluvou. Jsou ale odvětví, kde výrobce rozhodl a zákazník musí akceptovat. Třeba kotoučové brzdy na kolech. Pro 90% populace zbytečně složité, drahé a těžké. Jedinou výhodu tj. lepší možnost brzdění v mokru a blátě těch 90% nevyužije. Ale využije nákup dražšího komponentu a častou návštěvu servisu :( Ani silniční profíci je nemají všichni, navzdory tlaku výrobců.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 395
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Jaggie »

Snowman000 píše:
mmira píše:
Jaggie píše:ja ale mluvil o padlech pod volantem, tzn ze muzes rajtovat a radit tak jako u manualu( na podlaze) a to i daleko rychleji a kdyz te to prestane bavit, tak to nechas na tom automatu plne...
vsak ja o nich mluvim taky a opakuji, pokud se nebavime treba o PDK, je to jen placebo. zmacknes cudlik a skrin zacne premyslet, jestli neco lze nebo nelze udelat. pak se to nahodou zamysli prilis hluboce a udela to kopanec jak mraky.
Alebo sa pri "preradovani" padlom trafis rovno do momentu kedy sa sama prevodovka rozhodla ze, uz by to chcelo dalsi stupen (bez ohladu na to ze si v manualnom rezime a to je 99% VAG portfolia) a dockas sa preradenia rovno o 2 stupne...
tim ze to na podlaze zamacknes do manualu a radis jen padly... tak se to nestane... deje se to jen tehdy pokud nechas paku radice v klasickem D...
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 395
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Jaggie »

mmira píše:
Jaggie píše:ja ale mluvil o padlech pod volantem, tzn ze muzes rajtovat a radit tak jako u manualu( na podlaze) a to i daleko rychleji a kdyz te to prestane bavit, tak to nechas na tom automatu plne...
vsak ja o nich mluvim taky a opakuji, pokud se nebavime treba o PDK, je to jen placebo. zmacknes cudlik a skrin zacne premyslet, jestli neco lze nebo nelze udelat. pak se to nahodou zamysli prilis hluboce a udela to kopanec jak mraky.
prdlajs placebo, vidim podle reakce a podle otacek, ze je zarazeno a vubec u toho prevodovka nema co premyslet...
to mozna tak u jinych znacek
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od mmira »

vidis prd. zkus to udelat pri ostrem brzeni treba ze 150 do 50 do vracecky a soucasnem podrazovani az na 2. v manualu bez mrknuti oka na hranici adheze, s beznym automatem zjistis, ze uz jsi z vraceccky venku a on teprve premysli, ze by tam tu 2 dal.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Snowman000 »

Jaggie píše: tim ze to na podlaze zamacknes do manualu a radis jen padly... tak se to nestane... deje se to jen tehdy pokud nechas paku radice v klasickem D...
Je uplne jedno v akom je rezime...cvakanie padlami je podradne a ma len odporucaci charakter pre prevodovku a odradi/podradi si sama ked uzna za vhodne
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět