Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3974
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od HondaMan »

Bytový dům ;-)
2.9T RWD
richard151
Adept autoškoly
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 13 led 12:12

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od richard151 »

Super volba s tím audiem - nemám hudební sluch, ale myslím, že to standardní není nic moc...
richard151
Adept autoškoly
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 13 led 12:12

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od richard151 »

HondaMan píše: čtv 10 úno 12:55 Bytový dům ;-)
Btw začal jsem dělat nemovitosti minulý rok - nemáš náhodou zkušenosti se slovenskýma bankama? Jsem asi ještě mladý a naivní, ale nechápu jejich myšlenkové pochody. Peníze jsou, majetek je, dluhy nejsou, ale oni se vyloženě ani nebaví ani neprojeví sebemenší snahu vyjít vstříc.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3974
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od HondaMan »

Pokud to dobře chápu, tak zásadní je příjem v EUR. Bez něj Ti nikdo peníze nepůjčí. A imho je to tak správně. Pokud Tě zajímá více, tak si vygoogli Polské hypo ve Švýcarských francích a dopad změny kurzu.
Brali si hypo při kurzu 1:2 a pak to spadlo na 1:5...
2.9T RWD
richard151
Adept autoškoly
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 13 led 12:12

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od richard151 »

Příjem je USD, CAD a EUR. Spíš prostě nechápu tu logiku, že když má někdo pracovní smlouvu, tak je pro ně king. Za určitých okolností můžou zaměstnance vyhodit na hodinu a je bez příjmu ze dne na den. Naopak když máš majetek bez břemen, tak ti ho někdo jen tak vzít nemůže (pokud se teda nezmění režim).
nicco
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: pon 27 črc 11:51

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od nicco »

Podle recenze Sveta motoru odchazi na 2.0cdti NOx sezory, jednou za 40tisic km. Novy stoji 20 a jsou tam 2.
Navic Vaculik projel 2.0d a on ekojezdec mel spotrebu 8. Vyhlasil, ze srovnatelny koncern jezdi za 6.
Potom tam meli pujcenou benzinovou 2.0t a te tekl olej odevsad a svicky uz nekdo lepil silikonem. Otazka jestli ji nekdo znicil, nebo to je bezne opotrebeni, ale Opel jsem mel a tesneni byly porad problem.
No a ceny ND jsou primo giganticke, plne srovnatelne, nebo i vyssi nez v Mercedesu. Zrovna ty NOx ma myslim Benz levnejsi.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od mattonecz »

to co pises nezni moc verohodne, kazdopadne zaruka je 5 let
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 763
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od Shr3k »

nicco píše: pon 28 bře 08:59Potom tam meli pujcenou benzinovou 2.0t a te tekl olej odevsad a svicky uz nekdo lepil silikonem.
K tomu článku v 30/2021 o ojetinách jsem Voborníkovi poskytnul podklady, takže měl servisních informací přehršel (nemusel nic hádat).

2.0 CDTI do 2020 (2,0 R4 16V, 125/154 kW, 400/480 Nm, 2017-2020/2017-2019): B20DTH/B20DTR, později D20DTH/D20DTR. Opelem přepracovaný dvoulitr Fiat MultiJet, známý už z předchůdce (modely od 2015). Hlavní rozvod řemenem, sekundární přenos vačkavačka řetězem (vzácně se umí vytahat a rachotit), vstřikování Denso, AdBlue ve všech verzích. Preferujte variantu 125 kW s předním pohonem a manuálem, která omezuje budoucí výdaje na minimum a pro niž platí toto hodnocení. Vzácné biturbo (154 kW + 4x4 + 8AT) přináší hlavně dražší díly (komplet turbodmychadel 124 400 Kč), rámcovou dynamiku má lepší jen o fous a vlek paradoxně kvůli přetíženému automatu omezený na 1,8 t (125 kW s 6MT a 4x4 může 2,2 t).

2.0 Turbo „LTG“ (2,0 R4 16V, 191 kW, 400 Nm, 2017-2018): B20NFT. Benzinový dvoulitr „staršího“ typu, známý už z předchůdce (kde měl 184 kW). Tady se nabízel jen první rok, dokud šlo prodávat bezfi ltrové verze. Po letech častěji trpí netěsnostmi, navíc standardní naladění se moc nepovedlo - rezervy má jak motor, tak automat. Řešit by to šlo, otázkou je stav povinné čtyřkolky.

2.0 Turbo „LSY“ (2,0 R4 16V, 125/147/169 kW, 350 Nm, od 2020): F20SHT. Přepracovaný dvoulitr zavedený při faceliftu je pod kapotou opačně – turbem k řidiči. Má spodovější charakteristiku, proměnný zdvih ventilů a při částečné zátěži se mění v dvouválec, takže je úspornější (zhruba 9 l). Bohužel je kombinován výhradně s devítistupňovým automatem od GM, zatím neopravitelným.

2.0 CDTI od 2020 (2,0 R4 16V, 128 kW, 380 Nm, od 2020): F20DVH. Nový vlastní diesel, v zásadě 1.5 CDTI prodloužené o válec. Rámcová dynamika
dobrá, ale rozvážnější reakce na plyn a paradoxně větší hlučnost motoru. Spolehlivost ještě nezmapovaná.

A poslední test Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI AT8 Elegance Business v 50/2021 psal David Šprincl:

I po čtyřech letech od premiéry je druhá generace insignie jedním z nejhezčích aut třídy. Dobře že to Opel s modernizací, kterou jsme představili loni, nepřeháněl. Protože třeba uvnitř je tahle pamětnice uživatelsky tak vstřícná! Coby řidič ovládáte vše důležité postaru tlačítky. A když na to přijde, stačí hledět dopředu čelním sklem, kam průhledový displej promítá to podstatné od rychlosti po pokyny navigace. Z pohledu bezpečnosti na jedničku! K tomu si připočtěme výborná sedadla, královský prostor vzadu a výborně přístupný a rozhodně ne malý kufr.
Že je insignia poslední mincí z dob svébytného postavení značky Opel, se projevuje i pod kapotou. Základ vyvinutý za časů GM si nepotykal s možností montáže motorů nového koncernu Stellantis, a tak tu máme nadále známý dieselový dvoulitrový čtyřválec CDTI. Po nastartování se ozve hrubším chodem, na na druhou stranu je samotná insignia skvěle odhlučněným autem, od podvozku neslyšíte skoro nic a i mrazivý prosincový vzduch mizí po karoserii jak letní vánek. Mohutný zátah nafťáku oceníte hlavně na dálnici, kde je půldruhé tuny těžké auto až překvapivě živé. Navíc výborně hladí rozbité silnice, do zatáček se vrhá s chutí. Kombíku úplně nesedí jen město: trošku otravuje znatelná turbodíra po sešlápnutí plynu a ani spotřeba není žádný zázrak. Zatímco dálnici zvládne i za šest litrů, ve městě se klidně dostane přes devět.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3974
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od HondaMan »

Spolehlivost 2.0CDTI 128kw prověřím. Mám na to štěstí :-D

Jinak termín dodání prodloužen o měsíc na konec května.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3974
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nový Opel Insignia - benzín, nebo nafta?

Příspěvek od HondaMan »

HondaMan píše: úte 05 dub 15:37Jinak termín dodání prodloužen o měsíc na konec května.
Termín dodání posunut na konec července.

Pokud se nepletu, tak je to už počtvrté. Březen --> duben --> květen --> červenec.

btw. Výše popsaný NOx senzor kolega právě mění. Není to při 40, ale o moc více naježděno nemá. Cena necelých 20 jen za díl.
2.9T RWD
Odpovědět